عصر بازار

آزادی زندانیان بیمه توسعه در شب عید

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه ایران از آزادی شماری از زندانیان پرونده بیمه توسعه در هفته پایانی امسال و شب عید خبر داد و گفت: قرار است در یکی دو هفته پایانی سال، پرداختی تعدادی از زندانیان مربوط به بیمه توسعه انجام شود و آنها از محل منابع حاصله آزاد شوند.

آزادی زندانیان بیمه توسعه در شب عید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید عباس حسینی امروز(دوشنبه) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی، افزود: پرونده بیمه توسعه بحران زیادی را برای صنعت بیمه ایجاد کرد؛ بر همین اساس شورای عالی بیمه اواخر پارسال مقرر کرد که اموال و دارایی های آن، به بیمه ایران منتقل تا از این محل مشکلات این پرونده بزرگ رفع شود.
    وی ادامه داد: همچنین بیمه مرکزی دو هزار میلیارد ریال بابت پرداخت خسارت به زیان دیدگان این پرونده در اختیار بیمه ایران قرار داد ضمن آنکه به تدریج بیمه ایران نیز با ایجاد ساختارها، این پروژه سخت را که تداوم آن چالش ایجاد می کرد مدیریت کرد.
    وی با بیان اینکه اموال و املاک بیمه توسعه شناسایی شده و حدود 1500 تا 1600 میلیارد ریال سند اموال آن منتقل شده است، گفت: از محل پول دریافتی از بیمه مرکزی و منابع داخلی بیمه ایران تاکنون سه هزار و 800 میلیارد ریال در این پرونده وجه پرداخت شده است.
    مدیرعامل بیمه ایران، ضریب نفوذ بیمه در دنیا را حدود 6.2 درصد در پایان سال گذشته اعلام کرد و گفت: این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه در ایران 1.9 درصد است.
    به گفته وی، بیمه ایران در 10 ماهه امسال 15 میلیون فقره بیمه نامه فروخته و 76 هزار میلیارد ریال مجموع درآمدها بوده که 10 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
    حسینی متوسط سرانه بیمه ای در استان تهران را دو میلیون و 250 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این بیشترین میزان سرانه بیمه در کشور است ضمن آنکه استان سیستان و بلوچستان با 350 هزار ریال کمترین سرانه بیمه ای را دارد.
    مدیرعامل بیمه ایران از پرداخت 48 هزار میلیارد ریال خسارت در 10ماهه امسال خبر داد و گفت: این رقم 10 درصد افزایش داشته ضمن آنکه بررسی ها نشان می دهد 40 درصد صنعت بیمه کشور در اختیار بیمه ایران است.
    وی، قرارداد بیمه مکمل درمان خانواده شهدا را از برجسته ترین اقدامات این شرکت درسال 94 دانست و گفت: باوجود تنگناهای مالی، حق بیمه های معوقه تامین اعتبار شده است.
    حسینی درباره قرارداد بیمه حجاج نیز گفت: این طرح ملی بوده و در حادثه منا برای هر شهید 550 میلیون ریال غرامت پرداخت شده و اقدامات لازم در این زمینه همچنان در حال انجام است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو