عصر بازار

رئیس جمهوری ایتالیا مهمترین جایزه اقتصادی این کشوررا به یک ایرانی داد

عصر اعتبار- 'سرجو ماتارلا' رئیس جمهوری ایتالیا، جایزه 'لئوناردو' را که مهمترین جایزه اقتصادی کمیته کیفیت این کشور محسوب می شود، به ' احمد پورفلاح' رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ایتالیا اهدا کرد.

رئیس جمهوری ایتالیا مهمترین جایزه اقتصادی این کشوررا به یک ایرانی داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، پورفلاح که برنده جایزه سال 2015 لئوناردو شده است، روز دوشنبه (امروز) طی مراسمی که در محل کاخ ریاست جمهوری ایتالیا در رم با حضور 'فدریکا گوئیدی' وزیر توسعه اقتصادی ، 'جورجو اسکوئینیتزی' رییس اتحادیه صنایع ، 'لوئیزا تودینی' رئیس کمیته لئوناردو و 'ریکاردو مونتی' رئیس آژانس تجارت خارجی 'ایچه' و جمعی از کارآفرینان ایتالیایی برگزار شد، این جایزه مهم را که هر سال به یکی از فعالان اقتصادی در یکی از کشورهای جهان اعطا می شود، دریافت کرد.

    اعطای این جایزه مهم اقتصادی ایتالیا به احمد پورفلاح، بخاطر کمک وی به توسعه و بهبود روابط فرهنگی و اقتصادی میان ایران و ایتالیا است.
    پورفلاح مدیرعامل شرکت 'سکو ایران' که سال گذشته نیز لقب 'شوالیه کاری' در بخش صنایع را از رییس جمهوری ایتالیا دریافت کرد ، پس از مراسم اهدا جایزه لئوناردو ضمن ابراز خرسندی به خبرنگار ایرنا در رم گفت: این جایزه متعلق به همه ایرانی ها است. من 20 سال است که بطور داوطلبانه در اتاق بازرگانی ایران وایتالیا قبول مسوولیت کرده ام. این اتاق بازرگانی قدیمی ترین و بزرگترین اتاق مشترک ایران با یک کشور اروپایی و جهانی است که بیش از 3 هزار عضو دارد که متشکل از بزرگترین بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی است.
    'ایوان لوبلو' رییس اتحادیه اتاق های بازرگانی ایتالیا ضمن ابراز خرسندی از فضای ایجاد شده در دوران پساتحریم به خبرنگار ایرنا گفت: جایزه لئوناردو نشانی بسیار مهم است وحاکی از کیفیت بالای تولیدات است.
    امروز کیفیت یک موضع محوری است وما از اینکه یک فضای بزرگ برای ایران باز شده است بسیار خوشحالیم. سفر اخیر روحانی رییس جمهوری ایران به ایتالیا نیز فرصتی برای دیدارهای دوجانبه با اتاق های بازرگانی ایرانی که رابطه بسیار خوبی با انها داریم و می خواهیم ان را تقویت کنیم، بود.
    'روزاریو الساندرلو' رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا - ایران، نیز گفت: اعطای این جایزه به پورفلاح بسیار مهم است زیرا روابط شرکت های ایرانی و ایتالیایی برسمیت شناخته شده ، به این معنی که ایران با نماینده خود وارد مدار بین المللی شده است.
    کمیته لئوناردو در سال 1993 به ابتکار مشترک 'سرجو پینینفارینا' ، 'جانی انیئلی'، اتحادیه صنایع 'کونفیندوستریا' و آژانس تجارت خارجی 'ایچه' شکل گرفت و امروز بیش از 150 عضو دارد. این کمیته با هدف ترویج و تقویت کیفیت ایتالیایی در جهان تشکیل شد.
    رئیس جمهوری ایتالیا جایزه لئوناردو را به کارآفرینانی اعطا می کند که توانسته اند محصولات ایتالیایی را در جهان بطور معنی دار و نوآورانه توسعه و تقویت کنند.
    در پایان، اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران نیز یک لوح تقدیر به احمد پورفلاح اهدا کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو