عصر بازار

فرصت استثنایی عیدانه سپهر

بخشش٦ درصد خسارت تأخیر برای مشتریان تسهیلاتی بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز و به منظور ارائه خدمات ویژه و ایجاد تعامل بیشتر، آن دسته از بدهکاران بانک صادرات ایران که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام نمایند از ٦ درصد بخشودگی خسارت تأخیر برخوردار خواهند شد.

بخشش٦ درصد خسارت تأخیر برای مشتریان تسهیلاتی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این امتیاز ویژه در راستای تکریم و رضایت بیشتر مشتریان این بانک ایجاد شده و فقط تا پایان سال جاری دارای اعتبار است لذا مشتریان و افرادی که تاکنون نسبت به بازپرداخت بدهی های خود اقدام ننموده اند می توانند از این فرصت استثنایی و ویژه جهت بهره مندی از ا متیاز مذکور استفاده نمایند.

    هموطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با تلفن 09602 تماس حاصل نمایند.
    شایان ذکر است مجموع مطالبات معوق این بانک در پایان بهمن ماه سالجاری نسبت به پایان سال قبل کاهش سه درصدی را رقم زده است و این شاخص نسبت به روز مشابه سال قبل افزون بر هشت درصد کاهش را نشان می دهد و با تلاش و پیگیری های به عمل آمده میزان مطالبات ارزی نیز در پایان بهمن ماه سالجاری نسبت به پایان سال گذشته بیش از ٧ درصد کاهش داشته و همچنین نسبت به روز مشابه در سال گذشته افزون بر ١١ درصد کاهش نشان می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی