عصر بازار

با رونمایی از ساعت مظفریان

زمان هنر ایرانی بر تن کرد

عصر اعتبار- به پشتوانه دانش ۳۰۰ ساله و به ابتکار یک جوان صنعتگر کشور ، محصولی جدید با نام " بریسلت واچ (Bracelet Watch) " با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا و در مراسمی رونمایی شد.

زمان هنر ایرانی بر تن کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر اعتبار»، سیاوش مظفریان طراح و مبتکر ساعت لوکس مظفریان این محصول جدید" دستبند جواهری است که کار ساعت را انجام می دهد و با طراحی یک دستبند منحصر به فرد کار نمایش زمان با استفاده از الماس های بکار گرفته شده در این دستبند شکیل صورت می گیرد.
    مظفریان در تشریح فناوری به کار رفته در این ساعت گفت: فناوری به کار گرفته شده در این ساعت جواهر بر پایه سیستم خاصی  است که با روشن شدن تک تک الماس ها ساعت را نشان می دهد و این محصول ترکیب هنر، نوآوری و هارمونی بی نظیر جواهر با تکنولوژی روز دنیاست.
    البته طرح های مختلفی از این دستبند جواهر که زمان را نمایش می دهد طراحی شده. طراحی ساعت با مدل عقربه دار نیز انجام شده  اما تمرکز ما بر ساعت دستبند ( Bracelet Watch) است.
    وی افزود: ساعت " بریسلت واچ ( Bracelet Watch) "  مدل عرضه شده توسط سیاوش مظفریان منحصر به فرد و با طراحی متفاوت نسبت به تمام ساعت های موجود و مرسوم است .
    مظفریان در مراسم رونمایی این محصول پیش بینی کرد در بازار استقبال مناسبی از این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد در ظاهر ، زیبایی و خاص بودن،و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا انجام خواهد شد و خاطرنشان کرد :که این محصول بصورت محدود(limited) ارائه می شود.
    به ویژه این که این برند ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی برنامه هایی گسترده دارد. و پس از بازار داخلی هدف گذاری این برند بازارهای جهانی وکشورهای اروپایی است.
    وی با بیان اینکه جواهرات مخصوصا با کیفیت بالا یک کالای سرمایه ای است که علاوه بر جنبه تزئینی و مصرفی قابلیت سرمایه گذاری دارد و با گذشت زمان ارزش خود را حفظ کرده و همیشه مطابق با قیمت بازار روند رو به رشد قیمتی دارد بنابراین در مواقعی که خانوارها نیازمند منابع مالی هستند قابلیت نقد شوندگی دارد.
    مظفریان در پایان افزود: یکی از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، افزودن توان رقابتی برندهای ایرانی در مقابل هجمه سنگین برندهای خارجی است و این جز با حمایت از برندهای داخلی میسر نیست.
    لازم به ذکر است که برند سیاوش مظفریان یکی از خوشنام ترین و قدیمی ترین برندهای ایرانی است که با پیشینه مناسب  در مقابل بسیاری از برندهای نامدار جهان، توان رقابتی بالایی را دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی