عصر بازار

همتی:

نسبت معوقات به مصارف بانک ملی کاهش یافت

عصر اعتبار- دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع هیات همراه رئیس جمهور به استان یزد سفر کرده بود در نشستی با روسای حوزه ها ، شعب و روسای واحدهای مختلف اداره امور شعب استان یزد بخش هایی از عملکرد بانک را تشریح کرد.

نسبت معوقات به مصارف بانک ملی کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته جهت اصلاح ساختار مالی , توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقاء بخشی بانکداری الکترونیکی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران کاهش شدید معوقات بانکی بود که در اثر اقدامات انجام گرفته ،NPL یعنی نسبت معوقات به مصارف بانک به زیر 9 درصد کاهش یافته و معادل 8/5 درصد شده است.
    لازم به ذکر است این نسبت در پایان سال 1392- 16 درصد بود.
    مدیر عامل بانک ملی ایران مجموع منابع ریالی و ارزی بانک ملی را حدود 1370 هزار میلیاردریال اعلام و تاکید کرد: بانک ملی به عنوان بازوی پرتوان اقتصادی دولت نقش مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دارد و قطعا با توجه به شرایط جدید پس از برجام و بر اساس مذاکرات انجام گرفته با بانک های خارجی و از طریق 17 شعبه بانکی خود در خارج از کشور در سال آینده نقش مهمی در مبادلات اقتصادی خارجی کشورمان ایفا خواهد کرد.
    وی تاکید کرد: در روزهای گذشته واحدهای بانک ملی بیش از 500 پیام سوئیفتی مبادله و با 40 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار کرده اند.
    در این نشست  که آقای کریمی  عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و چند تن از مدیران ستادی بانک نیز  حضور داشتند، مدیرعامل بانک به سوالات متعدد روسای شعب و کارشناسان اداره امور پاسخ داد.
    در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک ملی در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد که با حضور رئیس جمهور کشورمان و چند تن از وزرا و کارآفرینان استان برگزار شد، شرکت نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی