عصر بازار

اجرای طرح‌های ویژه نوروز بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- طرح‌های ویژه نوروزی شرکت بیمه‌کوثر در راستای ارائه خدمات ویژه، ایجاد آرامش در میان آحاد جامعه و رفاه حال هموطنان اجرایی شد.

اجرای طرح‌های ویژه نوروز بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طرح‌های نوروزی این شرکت در بیمه‌های باربری، مسئولیت، عمروحوادث و آتش‌سوزی ارائه شده است.

    موسی‌کاظمی از ارائه تخفیف‌های مناسب در برخی از حوزه‌های بیمه‌‌ای خبرداد و افزود: میزان تخفیف در بیمه‌های یادشده 10 تا 20 درصد متفاوت است.

    وی با بیان اینکه پوشش حوادث گروهی و انفرادی کوتاه‌مدت هر یک در قالب سه‌طرح ویژه نوروز95 ارائه می‌شود، گفت: پوشش‌های حوادث انفرادی و گروهی بیمه‌های عمروحوادث به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی، تورهای مسافرتی و کاروان‌های راهیان نور طراحی شده است.

    معاون فنی شرکت اظهارکرد: بیمه‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان خدماتی و صنعتی و تجاری، کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، کارفرما در قبال کارکنان پروژه های عمرانی و حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان با 15درصد تخفیف صادر می‌شود.  

    موسی‌کاظمی با اشاره به اینکه بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی واحدهای غیرصنعتی و مجتمع‌های مسکونی بیمه‌کوثر با بیش از 55درصد تخفیف نسبت‌به نرخ‌های رایج صادر می‌شود، یادآورشد: قرارداد جامعی با شرایط خاص برای منازل مسکونی طراحی شده که به زودی عرضه خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی