عصر بازار

برقراری ارتباطات بین المللی سبب رونق نظام بانکی خواهد شد

عصر اعتبار- دکتر سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نهمین جلسه شورای عالی حقوقی و آخرین جلسه این شورا در سال جاری گفت :برقراری ارتباطات بین المللی سبب رونق نظام بانکی خواهد شد.

برقراری ارتباطات بین المللی سبب رونق نظام بانکی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به شرایط به وجود آمده  پس از برجام و ضرورت برقراری ارتباط با موسسات ، بانکها و سازمانهای بین المللی  خاطرنشان کرد : در حال حاضر بانکها باید بتوانند معاملات و ارتباطات  بین المللی  با سایر کشورها را به درستی مدیریت نمایند  که  هسته حقوقی می تواند  در شناخت قوانین  و راهکارهای  بین المللی برای بانک  توسعه تعاون راهگشا باشد .

    وی افزود : با توجه به گستره فعالیتهای بانک توسعه تعاون  به عنوان یک بانک فرا بخشی که با تعاونیهای مختلف در حوزه های اقتصادی مرتبط می باشد وجود  این هسته حقوقی با حضور اساتید و متخصصان این رشته  فرصتی مغتنم برای بانک به شمار می آید .

    سهمانی ارائه راهکار درزمینه  مدیریت مطالبات معوق وجلوگیری از ایجاد آن و همچنین برنامه ریزی در جهت حرکت و رشد سریع بانک توسعه تعاون را از جمله  ضرورتهای قابل  پیگیری در این شورا  دانست .

    درادامه جلسه محمدجعفرایرانی مدیرامورحقوقی بانک توسعه تعاون بابیان اهداف تشکیل شورای عالی حقوقی خاطرنشان کرد :  استفاده از ظرفیتهای موجود، آگاهی از خطرات و برنامه ریزی و عکس العمل به موقع  با راهنمایی و مشورت اساتید متخصص سبب  تبدیل خسران وکمبودها به فرصت خواهد شد که در این خصوص  شورای عالی حقوقی با حضور اساتید برجسته حقوق بانک توسعه تعاون را  همراهی می نمایند.  

    گفتنی است  در این جلسه دکتر فورنول وکیل بانک توسعه تعاون  در فرانسه  نیز حضور داشت  و مواردی را در خصوص  فرصتها و چالشهای پیش رو در فرانسه با مدیرعامل مطرح کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی