عصر بازار

دیدار سرمایه گذاران ترکیه و ایران در شهر ترابزون

عصر اعتبار- فعالان اقتصادی ترکیه و ایران به منظور توسعه روابط اقتصادی دو کشور روز ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) در شهر ترابزون ترکیه دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

دیدار سرمایه گذاران ترکیه و ایران در شهر ترابزون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، تارنمای خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: فعالان اقتصادی ترکیه و ایران پس از لغو تحریم ها به منظور بررسی بازارهای جدید و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور روز 21 اسفندماه (11 مارس) در شهر ترابزون، واقع در شمال شرق ترکیه دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
    اتاق بازرگانی و صنایع شهر ترابزون ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: روز جمعه 11 مارس نشست شورای کسب و کار ترکیه - ایران در سالن هالوک اولوسوی این اتاق، برای ارزیابی فرصت های تجاری بالقوه در ایران برگزار خواهد شد.
    هولیا اولوسوی، معاون رئیس شورای کسب و کار ترکیه و ایران در رابطه با موضوع مذکور گفت: 'مدیریت شورای کسب و کار ترکیه - ایران تصمیم به برگزاری یک فروم کوچک کسب و کار با حضور سرکنسول ایران در این شهر و اعضای هیاتی که از ایران به ترابزون خواهند آمد گرفته است. سرمایه گذاران٬ مسئولان دولتی و سازمان های جامعه مدنی در این زمینه به نشست مذکور دعوت شده اند.'

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی