عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک ملت:

حمایت از عرصه کتاب و کتابخوانی، از افتخارات ویژه بانک ملت است

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملت اظهار داشت: حمایت از عرصه کتاب و کتابخوانی از افتخارات ویژه بانک ملت در دوره جدید است که آن را در آینده به صورت پررنگ تر ادامه خواهد داد.

حمایت از عرصه کتاب و کتابخوانی، از افتخارات ویژه بانک ملت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسن روستا در مراسم معرفی پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب با بیان این نکته که این بانک افتخار دارد که نام زیبای ملت را همراه خود دارد افزود: بانک ملت به صورت جدی رسالت اجتماعی خود را در سطح کشور ایفا می کند که از جمله آنها حضور فعال در عرصه مدرسه سازی، ساخت خانه های بهداشت، احداث خوابگاه های دانشجویی و خرید نقدی گندم از کشاورزان است.
    وی از اختصاص یک میلیارد ریال به یکصد روستای کشور برای خرید کتاب خبر داد و گفت: افتخار بانک ملت در عرصه جدید و دوران فعالیت دولت تدبیر و امید، این است که در امر مقدس کتاب و کتابخوانی در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور فعال دارد.
    روستا اعلام کرد که بانک ملت با حمایت شخص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، در سال آینده گزارش خوبی از مشارکت در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور ارائه خواهد کرد.
    وی با بیان این نکته که کشور نیازمند افزایش دانایی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است، اعلام کرد که بانک ملت تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.
    عضو هیات مدیره بانک ملت تاکید کرد که این بانک برای حمایت از طرح های برگزیده کتابخوانی در شهرها و روستاها به عاملیت بنیاد ملت، آمادگی کامل خود را اعلام می کند.
    بر اساس این گزارش، در مراسم معرفی پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب، بانک ملت حمایت از طرح های برگزیده در عرصه کتاب و کتابخوانی، ساخت کتابخانه و  همچنین اعطای تسهیلات برای تاسیس، نوسازی و تجهیز کتابفروشی ها در شهرها و روستاهای برگزیده را متقبل شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی