عصر بازار

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد

آماده‌باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز ۹۵

عصر اعتبار- معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تشکیل ستاد نوروزی مدیریت درمان در این معاونت و اداره‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز سال ۹۵ خبر داد.

آماده‌باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی همتی تشکیل این ستاد را به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده باش نوروزی واحدهای درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: ستاد نوروزی مدیریت درمان در تمامی استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، به فعالیت می‌پردازد.

    وی با بیان اینکه ممکن است برخی افراد در طول مسافرت نوروزی، به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

    وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز فعالیت تمام وقت بیمارستانها و مراکز درمانی شبانه روزی تابعه مدیریت درمان استانها ادامه دارد و متناسب با تعداد مسافران نوروزی، در طول روز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

    همتی از نصب پلاکاردهای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: برای اطلاع‌ مسافران از نشانی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی این پلاکاردها در ورودی شهرها نصب می‌شود.

    وی بر حضور پزشکان کشیک در تمامی بیمارستان‌ها و ستاد مدیریت درمان سراسر کشور تأکید کرد و افزود: سایر پزشکان نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران در دسترس خواهند بود.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی در این ایام فراهم شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی