عصر بازار

مدیر عامل جامعه بازاریان کیش:

طرح خرید نوروزی در کیش اجرا می‌شود

عصر اعتبار- خلیلی گفت: قطعا در کنار فعالیت هایی که برای رونق بخشی بازار انجام می شود بخش عمده فعالیت ما نظارت بر تخلفات گرانفروشی و تخلفات صنفی است که به کمک کمیته نظارت بر سازمان تشکیل شده به طور جد به تخلفات رسیدگی می شود.

طرح خرید نوروزی در کیش اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، خلیلی مدیر عامل جامعه بازاریان کیش در خصوص برنامه جامعه بازاریان برای تعطیلات نوروز و افزایش سفر به جزیره کیش گفت: در کنار جشنواره‌های کیش که برای نوروز تدارک دیده شده جامعه بازاریان طرحی به نام خرید نوروزی دارد که تا 15 فروردین اجرا می شود و در این جشنواره ضمن ارائه تخفیف های ویژه به مسافرین و گردشگران، جوایز ارزنده ای نیز پیش بینی کرده‌ایم که ان شاءالله از جوایز نقدی تا یک دستگاه خودرو که به قید قرئه به برندگان اهدا می‌شود. در کنار آن برنامه های شاد دیگری نیز داریم که در خود بازارها که در دونوبت قرعه کشی می شود و جوایز ارزنده ای نیز توسط خود بازارها در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

    وی اظهار داشت:  قطعا در کنار فعالیت هایی که برای رونق بخشی بازار انجام می شود بخش عمده فعالیت ما  نظارت بر تخلفات گرانفروشی و تخلفات صنفی است که به کمک کمیته نظارت بر سازمان تشکیل شده به طور جد به تخلفات رسیدگی می شود.

    خلیلی در پاسخ به این پرسش که در سالهای گذشته خرید در کیش مقرون به صرفه بود الان تفاوت قیمت چندانی با سایر نقاط کشور مشهاده نمی شود، دلیل این امر چیست؟ ، گفت: در حال حاضر بسیاری از کالاها به صورت  قاچاق وارد کشور می شود و متاسفانه خیلی از فعالیت های اقتصادی کشور را تحت الشعاع خودش قرار می دهد. با این حال همچنان  قیمت ها در کیش قابل رقابت است و کسی که به کیش می‌آید می آید با دست خالی از کیش نمی رود ولی در هر صورت برای مبارزه با این وضعیت اگر جلوی قاچاق در کشور گرفته شود ، تفاوت محسوس خواهد شد.

    مدیر عامل جامعه بازاریان کیش در خصوص نصب برچسب قیمت بر روی اجناس گفت: قبل از اینکه بحث نصب قیمت الزامی شود  در کیش از 3 سال پیش این موضوع را اجباری شد. حتی در فروشگاه های تبلیغاتی به خریداران پیشنهاد دادیم که از فروشگاه هایی خرید کنند که دارای برچسب خرید هستند و با هر گونه تخلف خارج از موضوع نیز برخورد می شود

    وی در انتها تاکید کرد: پیشنهاد می کنم مسافران قبل از خرید در مورد قیمت و کیفیت اطمینان پیدا کنند ضمن اینکه در حال حاضر تنوع کالایی زیاد است در قیمت و کیفیت نیز تنوع وجود دارد لذا امیدواریم گردشگران از خرید خود راضی بوده و از برنامه‌های تفریحی تدارک دیده شده نیز لذت ببرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی