عصر بازار

صدور بیمه‌نامه مانا کوثر

عصر اعتبار- بیمه‌نامه مانا (جامع ساختمانی) شرکت بیمه‌کوثر در راستای حمایت از سازندگان ابنیه صادر می‌شود.

صدور بیمه‌نامه مانا کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیمه مانا، بیمه‌ای ارزشمند در صنعت بیمه است که با هدف کمک به حفظ ثروت‌های ملی، توسعه امنیت سازندگان و سرمایه‌گذاران بخش ساختمان، حفظ و حمایت حقوق مصرف‌کنندگان، ارتقاء کیفیت ساختمان‌ها و رعایت اصول فنی و استاندارد ساختمان ارائه شده است.

    موسی‌کاظمی با بیان اینکه در این طرح تمامی مسئولیت کارفرمایان و مجریان پروژه، از زمان آغاز تا اتمام و همچنین در زمان بهره‌برداری تحت‌پوشش بیمه قرار می‌گیرد، افزود: این بیمه‌نامه ترکیبی از بیمه‌نامه‌های مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان ساختمانی، تمام‌خطر پیمانکاران و تضمین کیفیت ساخت است که همگی در قالب یک بسته بیمه‌ای ارائه شده است.

    وی با اشاره به اینکه متقاضیان خرید این بیمه‌نامه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال شرکت به‌نشانی www.kowsarinsurance.ir، بخش تضمین ساختمان و زیرمجموعه فرم‌های مورد نیاز مراجعه و بروشور و پرسشنامه طرح مانا را مطالعه کنند، افزود: کارفرمایان و پیمانکاران متقاضی جهت خرید این بیمه‌نامه می‌توانند به تمامی شعب و مراکز فروش بیمه‌کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی