عصر بازار

سفر نوروزی به کشوری که استعمال دخانیات در آن ممنوع است چقدر هزینه می‌برد؟+جدول

عصر اعتبار : سفر به کشور بوتان در ایام نوروز، با توجه به نوع هتل و خدمات آن بین هزارو ۴۰۰ تا هزارو ۷۵۰ دلار به همراه مبلغ بیلط هواپیما هزینه دارد.

سفر نوروزی به کشوری که استعمال دخانیات در آن ممنوع است چقدر هزینه می‌برد؟+جدول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تیتر بیست، سفر به کشور بوتان در ایام نوروز، با توجه به نوع هتل و خدمات آن بین هزارو 400 تا هزارو 750 دلار به همراه مبلغ بلیط هواپیما هزینه دارد.
    بوتان کشوری است کوچک در جنوب آسیا، بین چین و هند. کشور بوتان تاریخی غنی دارد و مملو از معابد بودائی است. این مساله و همچنین زندگی سنتی مردم این کشور سبب شده گردشگران زیادی جذب آن شوند. با این‌حال مقامات گردشگری بوتان، به دلیل کمبود امکانات و محدودیت منابع، ورود گردشگران به این کشور را محدود کرده‌اند. هم‌اکنون سالانه تنها هشت میلیون نفر اجازه ورود به این کشور را دارند.

    برای سیاحت مکان‌های متعددی در داخل و اطراف بوتان ازجمله صومعه معروف بودائیان، بازدید از کاخ ریاست جمهوری و بازارهای محلی شهر تیمفو، بازدید از معبد چیمی، بازدید از صومعهٔ لانه ببر، معبد کیچو، دورنمای قله اورست، مناظر جنگلی خیره‌کننده، موزه ملی پارو و صومعه پارو و... وجود دارد.

    مریم زینالی، از مسئولان یک شرکت خدمات توریستی –گردشگری بابیان این مطلب که تور بوتان چند سالی است که وارد فهرست تورهای گردشگری کشور شده است به اقتصادنیوز گفت: در نوروز سال 1395 این تور شامل دو شب کاتماندو، دو شب تیمفو و پوناخا و سه شب پارو است.

    زینالی در مورد پایتخت کشور بوتان عنوان کرد: تیمفو، پایتخت بوتان و محل زندگی خاندان سلطنتی بوتان است. این شهر کوچک مرکز اصلی تجارت، دولت و مذهب مردم بوتان است و با تنوع زیاد رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید در حقیقت شهر مدرنی محسوب می‌شود که البته هویت و ارزش‌های فرهنگی خود را به‌درستی حفظ کرده است. بوتان تنها کشوری در جهان محسوب می‌شود که استعمال دخانیات در آن ممنوع است. به‌غیر از این در بوتان شاخص خوشبختی ملی وجود دارد و وظیفه دولت نظارت بر رشد دائمی این شاخص است.

    وی در خاتمه عنوان کرد: در صورت خوش‌شانس بودن شما می‌توانید در مراسم‌ها و جشن‌های ملی کشور، خاندان سلطنتی و مردم این کشور را با لباس‌های سنتی ببینید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو