عصر بازار

تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی با حضور ۲۵ نماینده

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشور گفت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ،۲۵ نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی با حضور ۲۵ نماینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا ترابی معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ، از میان داوطلبان شرکت کننده در انتخابات تهران 25 نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

    وی گفت: با ایجاد شورای موقت کانون های بازنشستگی، تا سال آینده از طریق انتخابات کشوری، تشکلی یکدست با ساختاری نظامند تاسیس و ایجاد می شود که تشکیل کمیسیون هایی همچون بیمه ، ورزش ، سلامت و . . .  می تواند نمونه ای از دستاوردهای آن باشد.

    معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشور بیان کرد: تلاش برای استفاده از هم‌افزایی بازنشستگان ،داشتن یک کرسی ثابت در هیئت های مشورتی و تصمیم گیری صندوق بازنشستگی کشوری حق بازنشستگان کشوری است که انتخابات شورای موقت گامی برای تحقق این امر به شمار می رود.

    ترابی گفت:با تشکیل شورای موقت کانون ها ، شورای منتخب بازنشستگان کشوری در مرحله ی بعدی ایجاد و راه اندازی می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی