عصر بازار

عامل اختلاس هفت میلیارد ریالی در رشت دستگیر شد

عصر اعتبار- فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اختلاس هفت میلیارد ریالی توسط کارآگاهان آگاهی در شهرستان رشت خبر داد.

عامل اختلاس هفت میلیارد ریالی در رشت دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: با ارائه شکوائیه ای از سوی اداره حقوقی یکی از بانک های شهرستان رشت مبنی بر کم شدن وجوه بانک از خزانه، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.
    وی افزود: کارآگاهان با پیگیری های همه جانبه و تحقیقات صورت گرفته، به رئیس خزانه این بانک دولتی مشکوک شده و او را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
    سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده به جرم خود اعتراف کرد، ادامه داد: متهم از اهمال و سستی عناصر نظارتی بانک سوء کرده و با جابجایی اسکناس های 10 هزار ریالی با 100 هزار ریالی از خزانه بانک مرکزی استان که در محل خزانه این بانک مستقر است، تدریجا در مدت یک سال، مبلغ هفت میلیارد و 920 میلیون ریال به خزانه انتقال و سپس وجوه انتقالی را در قالب چک های مسافرتی، آخر وقت اداری از بانک خارج می کرده است.
    وی با اعلام اینکه متهم چهار میلیارد و 450 میلیون ریال از وجوه سرقتی را پس از دستگیری به صندوق بیت المال عودت داده ، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و هم اکنون نیز در زندان بسر می برد.
    به گفته سردار میرحیدری، به منظور اهمال و کوتاهی عناصر نظارتی در زمان مدت ارتکاب جرم، عناصر نظارتی احضار و دستور تحقیقات از آنان از سوی مقام قضایی صادر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی