عصر بازار

روند نزولی قیمت طلا و سکه

اونس جهانی در انتظار کاهش قیمت

عصر اعتبار- تغییرات قیمتی انس جهانی و روند قیمتی طلا و سکه در بازار تهران طی هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

روند نزولی قیمت طلا و سکه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، طلای 18 عیار در بازار طلا تهران هفته گذشته را با بهای 103 هزار و 350 تومان آغاز کرد و با قیمت 102 هزار و 720 تومان هفته را به پایان رساند.

    همچنین سکه طرح قدیم و جدید نیز در اولین روز هفته گذشته به ترتیب  با نرخ یک میلیون و 12 هزار و یک میلیون و 13 هزار و 500 هزار تومان به فروش رسید، اما در روز یکشنبه سکه طرح جدید با کاهش قیمت 4 هزار و 500تومانی مواجه شد و به رقم یک میلیون و 9 هزار تومان رسید.

    این درحالی بود که  سکه طرح قدیم با قیمت یک میلیون و 10 هزار و 500 تومان و سکه طرح جدید با قیمت  یک میلیون و 9 هزار تومان هفته را به پایان رسانید.

    براساس این گزارش نرخ نیم سکه و ربع سکه و همچنین سکه یک گرمی در آغاز هفته به ترتیب با نرخ 528، 280 و 189 هزار تومان معامله شد و نهایتا در روز پنجشنبه 6 اسفند ماه به ترتیب با نرخ  522، 281 و   188 هزار تومان به فروش رسیدند و به کار خود پایان دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی