عصر بازار

جهانگیری:

مشکل ارتباط‌ با سوئیفت رفع شده

عصر اعتبار- معاون اول رئیس جمهور در ایلام با بیان اینکه مشکل ارتباط ایران با سوئیفت برطرف شده است گفت: حبس اقتصاد ایران درون کشور به معنای نابودی آن است.

مشکل ارتباط‌ با سوئیفت رفع شده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، اسحاق جهانگیری امروز در حاشیه بازدید از سد و نیروگاه سیمره اظهار داشت: در بحث سوئیفت قاعدتاً کار بانکی و معاملات ارزی در سطح بین المللی زمان‌بر است.

    وی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ایران لغو شده است، افزود: سخن برخی افراد که می‌گویند تحریم‌ها هنوز لغو نشده و علت آن را مشکلات موجود بر سر راه همکاری‌های بانکی می‌دانند کاملاً اشتباه است.

    معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: شورای امنیت، اتحادیه اروپا و رئیس جمهور آمریکا نیز قطعنامه‌های گذشته را لغو کرده‌اند و باید منتظر باشیم که با گذشت زمان امور به روال عادی برگردد چرا که کشور سال‌ها است که تحت فشار تحریم بوده است.

    وی گفت: همه مسئولان بانکی و اقتصادی کشور می‌گویند که مشکل سوئیفت برطرف شده است اما متأسفانه برخی که چیزی نمی‌دانند و فقط دنبال جوسازی منفی و حاشیه‌اند این را منکر می‌شوند.

    جهانگیری خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در سال 95 محوریت دارد، اقتصاد مقاومتی در دولت ایران یک موضوع جدی است که درون‌زایی و برون‌گرایی از رویکردهای اصلی آن است.

    وی با اشاره به اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور، تصریح کرد: ما باید به توانمندی داخلی اتکا داشته باشیم و همچنین باید با دنیا تعامل کنیم.

    معاون اول رئیس جمهور گفت: حبس‌کردن اقتصاد ایران در داخل کشور یعنی نابود‌کردن آن و کسانی که دنبال حبس کردن اقتصاد کشور هستند می‌خواهند اقتصاد ایران را نابود کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در سال 95 حتماً با نیروهای ورودی به ایران و وام‌دهندگان اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

    جهانگیری تصریح کرد: امروزه شرکت‌های سدسازی در رقابت با شرکت‌های سدسازی ایران کم آورده‌اند و شرکت‌های ایرانی در مناقصات برنده و موفق بوده‌اند، اینکه گفته می‌شود سرمایه ایران فقط نفت است و یک مجموعه امکانات در یک مکان خاص توسط عده‌ای خاص است این اشتباه است، ما باید زمینه فعالیت شرکت‌های خصوصی را فراهم کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو