عصر بازار

مالیات پرداختی کارگران در سال آینده ۳۵۰ هزار تومان است

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان گفت: سقف مالیات کارگران در سال ۹۵ سالانه ۳۵۰ هزار تومان است.

مالیات پرداختی کارگران در سال آینده ۳۵۰ هزار تومان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اصغر آهنی ها عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان با توجه به تعیین افزایش حقوق کارگران در سال 95، اظهار داشت: با توجه به این‌که میزان حقوق دریافتی کارگران به نسبت اندک است، دولت می تواند با روش های غیر نقدی به امرار معاش هرچه بهتر این افراد کمک کند.

    وی در ادامه در خصوص یکی از این روش ها گفت: به جای آن‌که مالیات را تنها از کارگران شناسنامه دار دریافت کنند، برنامه ای برای پرداخت مالیات کارگران زیرزمینی داشته باشند.

    عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان افزود:سقف مالیات کارگران در سال 95 سالانه 350 هزار تومان است، که این مبلغ عدد کمی است و باید حداقل 10 تا 15 درصد افزایش یابد.

    آهنی ها در ادامه با بیان این‌که بهره وری در کشور مغفول مانده است،بیان کرد: بهره وری در ایران پایین تر از یک ساعت و در کشورهای تولیدی کاری در جهان بیش از 6 تا 7 ساعت است.

    وی با اشاره به این‌که میانگین خانواده های ایرانی 3.5 نفر محاسبه شده است، تصریح کرد: افزایش 14 درصدی حقوق کارگران همراه با دریافت حق اولاد و همچنین بن دریافتی و بدون هیچ اضافه کاری و حق شیفت به بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان می رسد که از تورم انتظاری دولت که به میزان 10.5 درصد است پیشی می گیرد.

    عضو هیئت مدیره کانون عالی کارفرمایان با بیان این‌که این میزان دستمزد کارگران برای کارفرما با پرداخت حق بیمه آن ها بیش از این مبلغ محسوب می شود، گفت: امیدواریم با همکاری تمامی گروه‌های کارگری و کارفرمایی از شرایط سخت اقتصادی که هم اکنون در کشور حاکم است، با موفقیت عبور کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو