عصر بازار

برنامه‌های "هیئت‌مدیره جدید پدیده"؛

سودِ فروشندگان سهام "عادلانه" پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز گفت: برنامه اصلی هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز این است که برای سهامدارانی که قصد فروش سهام خود را دارند، سود عادلانه و منصفانه‌ای در نظر گرفته شود.

سودِ فروشندگان سهام "عادلانه" پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید مهدی درهمی  اظهار داشت: تلاش اصلی هیئت مدیره جدید شرکت پدیده این است که فعالیت این شرکت دوباره از سر گرفته شود که علاوه بر ایجاد جو روانی مناسب، بتوان برای جذب سرمایه‌گذار برای آن نیز اقدام کرد.

    وی با بیان اینکه پروژه پدیده از جمله طرح‌هایی است که در برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مشهد مقدس می‌تواند جایگاه مناسبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این پروژه گردشگری می‌تواند در بلند‌مدت در جذب توریست به مشهد بسیار اثرگذار باشد بنابراین اعتقاد بر این است که افراد زیادی مایل هستند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

    عضو هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز با تأکید براینکه همچنان ستاد تدبیر استان خراسان رضوی و دستگاه قضایی بر روند عملکرد پروژه پدیده شاندیز نظارت دارند، تصریح کرد: دستور کاری که اعضای هیئت مدیره جدید شرکت پدیده شاندیز برای خود در نظر دارند، این است که مردمی که سهام این شرکت را خریداری کرده‌اند از سود منصفانه‌ای در این بخش برخوردار شوند.

    درهمی افزود: رایزنی‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه پدیده ادامه دارد اما هنوز هیچ‌کدام از موارد قطعی نبوده و نمی‌توان در مورد آنها قضاوت کرد.

    عضو هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز با تأکید بر اینکه هنوز هیچ ترکیبی از اعضای هیئت مدیره مشخص نشده است، بیان کرد: این افراد هم‌اکنون تنها معرفی شده‌اند و پس از آغاز جلسات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل را برای تیم انتخاب می‌کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی