عصر بازار

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

بانک سپه حامی برنامه های حوزه کشاورزی است

عصر اعتبار- معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مشارکت بانک سپه در طرحها و برنامه های مختلف کشاورزی گفت: بانک سپه از بانکهای دولتی فعال در حوزه کشاورزی است که از طرحها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی بی هیچ چشمداشتی حمایت می کند.

بانک سپه حامی برنامه های حوزه کشاورزی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رکنی با ابراز خرسندی از همکاری با بانک سپه گفت: امیدواریم این همکاریها، شروع یک حرکت هماهنگ و هم افزا در مسیر ارائه خدمات بیشتر در حوزه کشاورزی باشد.
    وی افزود: براساس سامان دهی های صورت گرفته از سوی دولت، زمینه مناسبی برای ارائه خدمات به صورت تسهیل شده به تولیدکنندگان فراهم شده است.
    معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تشکر از مدیرعامل و هیأت مدیره بانک سپه در همکاری با جهاد کشاورزی و میزبانی همایشها و جلسات مرتبط در حوزه کشاورزی گفت: ما برای تأمین امنیت غذایی در کشور نیازمند ابزار کار هستیم. تولیدات بخش کشاورزی عمدتا در سبد غذایی خانوار قرار می گیرند که هرگونه تلاش در این حوزه به بهبود شرایط غذایی مردم منجر می شود.
    وی با بیان اینکه این مهم از اهداف اصلی است که دولت در برنامه ها پیش بینی کرده و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف به انجام آن کرده است گفت: برای تحقق این اهداف، ضمن ارتقای فعالیتها و انجام برنامه ریزیهای لازم ، در تلاش هستیم تا بتوانیم این نیاز کلان را به بهترین شکل رقم بزنیم.
    معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه یکی از اقلام اصلی در تولیدات بخش کشاورزی ، گندم است تصریح کرد: تولید و تأمین نیاز داخلی گندم به عنوان غذای اصلی مردم از موارد مورد تأکید دولتمردان است.
    وی با بیان اینکه به یاری خدا در سال 94 بیش از 8 میلیون تن گندم از شرکتهای تحت امر جهاد کشاورزی خریداری شده اظهارداشت: برای این کار نیازمند یک برنامه ریزی منسجم در حوزه مالی بودیم، به ویژه در بحث عملیات توزیع آرد که بانک سپه در این حوزه یاریمان کرد.
    دکتر رکنی گفت: برای این کار ما از بانک سپه خواستیم تا به تأمین نیاز بخشی از مخاطبان ما که فعالان حوزه دام و طیور هستند اقدام کرده و آنها را تحت پوشش سامانه نهاده های دامی قرار دهد. نتیجه یکسال تلاش با احصای نیازها و... در نهایت به ثمر رسید.
    وی با بیان اینکه قریب به 15 درصد گندم در کارخانجات تولید آرد تبدیل به سبوس می شود گفت: سبوس به عنوان یک محصول فرعی در صنعت آردسازی کشور است ولی این محصول، برای ما به عنوان یک قلم اصلی تلقی می شود.
    معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: قریب به یک تا یک میلیون و پانصد تن سبوس در کشور تولید می شود.
    وی افزود: پیش از همکاری با بانک سپه و بهره گیری از سامانه آرد، در عمل امکان رصد دقیق نحوه توزیع آرد در کشور به سبب استفاده از روشهای سنتی وجود نداشت ولی مشارکت با نخستین بانک ایرانی، امکان مدیریت و رصد هرچه بهتر سبوس را در کشور فراهم کرد.
    وی با اشاره به سامانه نهاده های دامی افزود: استقرار این سامانه، نقطه عطفی است در تسهیل فعالیتهای تولیدکنندگان.
    دکتر رکنی تأکید کرد: بانک سپه از بانکهای دولتی فعالی است که بدون هیچ چشمداشتی به ارائه این خدمات اقدام کرد و از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی حمایت می کند.
    وی با تشکر از این همکاریها و تلاشهای صورت گرفته در این بخش، خاطر نشان کرد: این سامانه جامعیت بسیاری برای ایجاد شبکه وسیع بین تولید کننده دارد.
    معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این سامانه قابلیت بهره گیری برای همه نهاده ها را داراست. همچنین می توان اقلامی که در بورس عرضه می شوند را از طریق این شبکه اطلاع رسانی کرد.
    وی با اشاره به برنامه های آموزشی پیش بینی شده برای همکاران در این حوزه، آنها را به بهره گیری از مباحث آموزشی دعوت کرد.
    در پایان این مراسم، تفاهمنامه همکاری بین بانک سپه و معاونت امور تولید دام وزارت جهاد کشاورزی امضا شد و از سوی جهاد کشاورزی، از سه تن از مدیران و کارکنان بانک سپه تقدیر شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی