عصر بازار

از سوی سازمان توسعه تجارت

بانک اطلاعات برندسازان ایجاد می‌شود

عصر اعتبار- بانک اطلاعات شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات برند با فراخوان سازمان توسعه تجارت ایران از شرکت‌های مرتبط با این حوزه برای ثبت‌نام در سامانه مربوط تشکیل خواهد شد.

بانک اطلاعات برندسازان ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، با توجه به اهمیت موضوع برندسازی و جایگاه آن در توسعه بازار، افزایش وسعت فروش، دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه اقدام به انتشار فراخوانی برای دریافت اطلاعا ت شرکت های ارائه دهنده خدمات برند کرده است تا به گفته خود نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ برند و برندسازی در کشور، با هدف ساماندهی موضوع برند در کشور اقدام کند.

    بر اساس این فراخوان از کلیه شرکت ها، موسسات، افراد حقیقی و حقوقی ارائه کننده خدمات برند از جمله خدمات مشاوره برندسازی، توسعه برند، آموزش، مشاوره حقوقی و ثبت برند در داخل و خارج از کشور برای ثبت نام در این سامانه دعوت به عمل آمده است.

    توجهات به حوزه برندسازی و اقدام به سامان دهی آن در حالی صورت می‌گیرد که بارها کارشناسان و متصدیان جذب بازارهای داخلی و خارجی به خلأ وجود برند و اقدام به برندسازی برای اقدام به بازاریابی‌ها اشاره کرده بودند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی