عصر بازار

نخستین منطقه آزاد تأمین مالی تشکیل می‌شود

عصر اعتبار- صبح امروز تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس و شورای عالی مناطق آزاد تجاری به منظور استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه در مناطق آزاد و توسعه همکاری‌های در زمینه تأمین مالی در محل سازمان بورس به امضا رسید.

نخستین منطقه آزاد تأمین مالی تشکیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از فارس؛ صبح امروز دوشنبه با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور و محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در محل سازمان بورس تفاهم‌نامه مشترک به منظور استفاده از ظرفیت‌های تأمین مالی از طریق بازار سرمایه در مناطق آزاد و با حضور تنی چند از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و دبیرخانه مناطق ویژه اقتصادی در محل سازمان بورس اوراق بهادار به امضا رسید.

    در این جلسه رئیس سازمان بورس با اشاره به ظرفیت‌های خوب مناطق آزاد تجاری عنوان کرد: بازار سرمایه می‌تواند از طریق ایجاد پایگاه‌ها و ارتباطات مستحکم‌تر در مناطق آزاد رشد خود را بیش از پیش توسعه دهد.

    در عین حال ترکان نیز با اشاره به وضعیت ساختاری بانک‌ها در اقتصاد فعلی ایران بر لزوم تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران و تشکیل ورود سرمایه خارجی تأکید کرد و گفت:‌ به زودی منطقه آزاد تأمین مالی به همت طهماسب مظاهری وزیر سابق اقتصاد ایران تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی