عصر بازار

دریافت وام بازی‌سازان عملی شد

عصر اعتبار- عضویت قطعی شرکت متقاضی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای» و «تولید حداقل یک عنوان بازی در گذشته برای هر پلتفرم یا داشتن پروژه‌ای در دست تولید» از جمله شرایطی است که بازی‌سازان جهت دریافت وام بایستی داشته باشند.

دریافت وام بازی‌سازان عملی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایلنا، پس از بررسی و تحلیل مسئولان کارگروه بازی‌های رایانه‌ای ذیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور؛ شرایط دریافت این وام توسط کارگروه به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارائه شد که از سوی مدیرعامل این بنیاد مورد موافقت واقع شد.

    پیروی مذاکرات صورت گرفته فی‌مابین مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نمایندگان کارگروه بازی‌های رایانه‌ای، معین شد تا اعضای کارگروه شرایط دریافت وام را تعیین کرده و به بنیاد مذکور پیشنهاد دهند.

    بر این اساس «عضویت قطعی شرکت متقاضی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای» و «تولید حداقل یک عنوان بازی در گذشته برای هر پلتفرم یا داشتن پروژه‌ای در دست تولید» از جمله شرایطی است که بازی‌سازان جهت دریافت وام بایستی داشته باشند.

    حسن کریمی‌قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و تقویت آن گفت: یکی از دلایلی که عضویت قطعی در کارگروه بازی‌های رایانه‌ای به عنوان شرط دریافت وام آورده شده این است که کارگروه قدرتمندتر شده و تمایل شرکت‌ها به عضویت در کارگروه افزایش یابد.

    گفتنی است که فراخوان اولیه جهت اخذ درخواست‌ها، در پایگاه اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای منتشر خواهد شد و پس از ثبت‌نام و ارسال مدارک متقاضیان واجد شرایط، کارگروه مراحل آتی را جهت دریافت وام از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیگیری خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی