عصر بازار

تقدیر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از مدیران و کارکنان

عصر اعتبار- مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در آخرین جلسه شورای معاونین این بانک درسال ۱۳۹۴ از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان تقدیر کردند.

تقدیر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از مدیران و کارکنان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه که بیست و چهارم اسفندماه با حضور مدیران امور، رؤسا، معاونین و کارشناسان ادارات کل ستادی برگزار شد دکتر فرحی مدیرعامل ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته طی سال 94، موفقیت‌ها را حاصل تلاش تمامی کارکنان و مدیران دانست و گفت: در سال 95 باید از ظرفیت‌های بانک بیشتر استفاده کنیم.
    وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب، پیگیری وصول مطالبات معوق و کاهش آن، انجام انضباط مالی جهت سودآوری تمامی شعب و افزایش سطح عمکرد سامانه‌های دفاتر را از سیاست‌های اصلی بانک در سال 95 برشمرد و از خداوند متعال برای همه کارکنان سالی سرشار از تندرستی و آرامش مسئلت نمود.
    مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره نیز ضمن تقدیر از همه مدیران و کارکنان، سال 95 را سال جهش بانک برشمرد و گفت: در سال آینده باید با اراده جمعی و همدلی برای پیشرفت بانک تلاش‌های مضاعفی داشته باشیم.
    همچنین دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در گفتگوئی از زحمات و تلاش‌های همه مدیران و کارکنان تقدیر نمود و اظهار داشت: این بانک آینده روشنی دارد و در سال آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی