عصر بازار

با کمک یک اتحادیه و همکاری چند وزارتخانه؛

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ICT معرفی می‌شود

عصر اعتبار- اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌و‌کار در صنعتICT ایران را با دعوت از هیا‌ت‌های تجاری خارجی برگزار می‌کند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ICT معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان نرم‌افزار ایران در نظر دارد در راستای انجام وظایف خود به عنوان بخشی از صنعتICT  کشور با حمایت نهادهایی مشخص و با توجه به نیاز مشهود اقتصاد ایران در پسابرجام به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی همایشی را با عنوان "معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌و‌کار در صنعتICT  ایران" در خرداد ماه 1395 برگزار کند.

    علاوه بر این قرار است، جلسه‌ای به عنوان "برقراری ملاقات‌های تجاری" نیز در همان ماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شود.

    این اتحادیه گفته است با توجه به گستره وسیع ICT و تاثیرگذاری آن در نیل به اهداف برنامه‌هاى توسعه‌اى کشور، نیاز به ورود سرمایه‌گذاران خارجی به این صنعت جهت انتقال فناورى، ارتقا بهره‌ورى، حضور در بازارهاى جهانى، توسعه صادرات و در نهایت دستیابى به رشد اقتصادى پایدار وجود دارد.

    با توجه به اینکه در بازدیدهای هیات‌های تجاری از ایران پس از برداشته شدن تحریم‌ها، پیشرفت‌های قابل توجه ایران در این بخش مورد توجه تولیدکنندگان مطرح حوزه ICT جهان قرار گرفته و تقریبا اغلب شرکت‌های بزرگ برای ورود به ایران و سرمایه‌گذاری برای تولید مشترک و همچنین انتقال دانش و فناوری ابراز تمایل کرده‌اند، این اتحادیه در نظر دارد در پاسخ به این ابراز تمایل‌ها که پس از برقراری پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی که منجر به برقراری ملاقات‌های تجاری میان مسئولان ایرانی با نمایندگان شرکت‌های بزرگ ICT جهان ازجمله مایکروسافت، اوراکل، آی‌بی‌ام، جمالتو و اپل شد، جلسه ملاقات‌های تجاری میان هیات خارجی با فعالان صنعتICT  ایران را در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار کند.

    قرار است در ادامه این رویداد، نمایندگان شرکت‌های بزرگ بین‌المللی فعال در صنعتICT  از پارک فناوری پردیس و مراکز مهمICT  ایران بازدید کنند.

    این اتحادیه برای دعوت از فعالان ICT سایر کشورها جهت حضور در این رویداد، مذاکرات خود را با اتاق‌های بازرگانی کشورهای کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اتریش، ایرلند، لبنان و امارات متحده عربی آغاز کرده و موفق به اخذ موافقت حمایت و حضور نمایندگان برگزاری نمایشگاه‌هایCebit  آلمان وGitex  دوبی شده است.

    قرار است این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی ایران، وزارتخانه‌های ارتباطات - اقتصاد – ارشاد، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملى بازی‌هاى رایانه‌اى و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو