عصر بازار

فراخوان بیمه آسیا برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث

عصر اعتبار- با توجه به اعلام افزایش دیه ، از بیمه‌ گذاران بیمه آسیا دعوت می شود برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث به شعب و نمایندگی های بیمه آسیا مراجعه کنند.

فراخوان بیمه آسیا برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهدی حاضری، مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آسیا با اشاره به اعلام قوه قضائیه درخصوص افزایش دیه از ابتدای سال 1395، گفت: بیمه گذاران بیمه آسیا می بایست با توجه به افزایش دیه از165 میلیون تومان به 190میلیون تومان در سال 1395 به شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور(واحد صادر کننده بیمه نامه خود) مراجعه و نسبت به دریافت الحاقیه اقدام کنند.
    مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آسیا با اشاره به افزایش دیه در ماه های حرام به 253.3میلیون تومان ، بیان داشت: سقف بیمه نامه های شخص ثالث در سال 1394، معادل220میلیون تومان بوده که در سال جدید ماه های عادی را پوشش می دهد؛ لیکن در صورت عدم دریافت الحاقیه و بروز حادثه و خسارت در ماه های حرام (رجب، ذی القعده،ذی الحجه ومحرم) می بایست مابه التفاوت دیه در ماه های حرام را خود بیمه گذاران بپردازند.
    گفتنی است یکصد شعبه و بیش از سه هزار نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه ای به ویژه صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث به بیمه گذاران محترم می باشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی