عصر بازار

پیش‌بینی سود هر سهم "ونوین" در سال ۹۵

عصر اعتبار- بانک اقتصاد نوین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵، مبلغ سه هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد که نسبت به سال جاری معادل ۱۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی سود هر سهم "ونوین" در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا، بانک اقتصاد نوین صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش در دوره 12 ماهه یاد شده، مبلغ 61 هزار و 904 میلیارد و 131 میلیون ریال درآمد مشاع خواهد داشت که پس از کسر سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری از آن، سهم بانک از درآمدهای مشاع به مبلغ 8 هزار و 858 میلیارد و 468 میلیون ریال می‌رسد.

    به سهم بانک از درآمدهای مشاع، درآمدهای غیرمشاع افزوده شد و جمع درآمدها، 13 هزار و 280 میلیارد و 310 میلیون ریال محاسبه شد.

    از جمع درآمدها، هزینه‌های اداری و عمومی، مشکوک‌الوصول، مالی و کارمزد کسر شد و سود خالص سه هزار و 522 میلیارد و 821 میلیون ریال برآورد شد.

    در این پیش‌بینی سود خالص هر سهم با سرمایه 11 هزار و 312 میلیارد ریال، مبالغ 311 ریال در نظر گرفته شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی