عصر بازار

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی خبر داد

پوشش کامل بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تا ۲۰ فروردین

عصر اعتبار- معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به سقف ۲۲۰ میلیون تومانی تعهدات بیمه‌نامه‌های فعلی، گفت: ۲۱ فروردین، ماه رجب آغاز می‌شود و تا قبل از آن بیمه‌نامه‌های فعلی، تعهدات را پوشش می‌دهد.

پوشش کامل بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تا ۲۰ فروردین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رحیم مصدق با اشاره به ابلاغ حق‌بیمه‌های جدید در روز گذشته، اظهارداشت: با توجه به اینکه 20 روز اول فروردین ماه غیرحرام و سقف تعهدات بدنی بیمه‌نامه‌های فعلی (94) 220 میلیون تومان است، بیمه‌نامه‌های فعلی کفاف تعهدات را می‌دهد.

    وی افزود: 21 فروردین، ماه رجب که ماه حرام است آغاز می‌شود و تا قبل از آن بیمه‌نامه‌های فعلی تعهدات را پوشش می‌دهد و خدای نکرده اگر فردی در روزهای تعطیلات تصادف منجر به فوت داشته باشند، بیمه‌نامه‌های موجب قابل استفاده خواهد بود.

    معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی تصریح کرد: البته این به معنای آن نیست که مردم دست نگه دارند و از هفته دوم و سوم فروردین ماه برای دریافت الحاقیه اقدام کنند، اما با توجه به اینکه مردم در اوایل فروردین به مسافرت می‌روند، ممکن است فرصت دریافت الحاقیه را نداشته باشند.

    مصدق گفت: با هماهنگی انجام شده با شرکت‌های بیمه، دریافت الحاقیه مشکلی ندارد و فرد می‌تواند با تماس با نمایندگی مربوطه، الحاقیه را دریافت کند.

    معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به قانون جدید شخص ثالث، گفت: در صورت تایید نهایی و ابلاغ قانون بیمه شخص ثالث، از سال آینده دیگر نیازی به الحاقیه نخواهد بود و افراد یک بار بیمه نامه می‌گیرند و در سال‌های بعد اگر تصادفی داشته باشند که خسارت آن بیش از تعهد شرکت بیمه باشد، مابه‌التفاوت آن از سوی صندوق خسارت‌های بدنی پرداخت خواهد شد.

    وی تصریح کرد: بنابراین دارندگان وسایل نقلیه برای آخرین بار است که ملزم به دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث خواهند بود.

    معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: امیدواریم در نوروز امسال با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد هیچگونه حادثه رانندگی و تصادفی نباشیم و مردم نیازی به استفاده از بیمه‌نامه شخص ثالث پیدا نکنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو