عصر بازار

پیام تبریک سال نو سهمانی مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

پیام تبریک سال نو سهمانی مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    یا محول الحول و الاحوال

    با سلام و درود بر روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی

    شکر ایزد منان را که به ما فرصتی دیگرعنایت فرموده است تا در سایه توجهات حضرتش، وجود مقام معظم رهبری و  حضور دولت تدبیر و امید چشم اندازهای جدیدی را پیش روی خود در عرصه های مختلف کار و زندگی شاهد باشیم

    همکاران! در سالی که گذشت به توفیقات چشمگیری نائل آمدیم که با توجه به انباشت تجربه و تخصصی که در وجود این سازمان نهادینه شده امری دور از انتظار نبوده است. توجه به منابع و مصارف، شایسته سالاری،  ارتقاء مستمر سطح آموزش های علمی و دانش بانکداری کارکنان، اتکاء به خرد جمعی و استفاده از تمامی  ظرفیت های کارشناسان مجموعه، توجه بیش از پیش به ذی نفعان،  و شرکای بخش تعاون، بازار سازی و ارائه خدمات بهینه با عنایت به پرتفوی مشتریان، اتخاذ رویکردهای ابتکاری به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیکی، تقویت زیر ساخت های فناوری، تنوع بخشی در ارائه خدمات و خدمات الکترونیکی و البته پیش از هر چیز تقویت امنیت شبکه در جهت کسب اطمینان و رضایت مندی مشتریان نصب العین ما بوده و همچنان دستور العمل  پیش روی ما می باشد، هرچند یاد آوری این نکته  لازم است که اعتبار بانک پیش از هر چیز به وجود شما و ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی که همگی بر آن می بالیم، بستگی دارد. امروز، حضور در عرصه خدمت به اقتصاد و نظام بانکداری کشور اسلامی عزیزمان و اهتمام و تلاش در جهت رفع تنگناها با توجه به فضای مساعدی که به لطف خداوند متعال و در سایه توجهات رهبری با همت و دانایی این دولت برگزیده حاصل آمده است به مفهوم خدمت به خالق یکتا می باشد، تلاشی که توفیق در آن علاوه بر این که مستلزم ابزارهای کارآمد و نوین است به حرفه ای گری و تدبیر و تدبر و حضور مدیریت و کارکنانی متعهد و متخصص چون شما نیازمند می باشد.

    دوستان! امروز ، با توجه به حضور پررنگ ملت قهرمان ایران اسلامی در عرصه انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هرکدام وظیفه ای بس سنگین در تعیین آینده این مرز و بوم برعهده دارند، مسئولیت ما در پیشگاه الهی در مقابل انجام احسن تکالیفی که عهده دار شده ایم دوچندان است؛ چشم امید مردم برای رسیدن به اهداف ترسیمی رهبری معظم انقلاب اسلامی و این دولت ساعی و مدبر به ویژه در حوزه اقتصاد به شما است. فراموش نمی کنیم که بانک توسعه تعاون نهاد مردمی برخاسته از اصول مترقی43 و44 قانون اساسی جمهری اسلامی ایران است و عزت آن عزت همه ما می باشد.

    یاران! بهار یعنی طراوت و از نو رستن و نوروز فرصتی برای نواندیشی و بالندگی است. ضمن استفاده ازاین فرصت و با الهام از دگرگونی و تحول در طبیعت، کاستی ها و بیشی های خود را ببینیم و با اندیشه و تبدیل تهدیدها به فرصت در زندگی کاری و حرفه ای خود به سمت  احسن الحال و شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم. اینجانب ضمن تبریک حلول سال جدید و آرزوی سلامتی برای یکایک شما که صاحبان واقعی این بانک می باشید، توفیق خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی مسئولان مسئلت دارم.

                                                                                                                   

                                                                                                                    محمد علی سهمانی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی