عصر بازار

بانک سامان «آنلاین» شارژ خودکار ایرانسل می‌دهد

عصر اعتبار- بانک سامان برای سهولت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری و سرویس وایمکس ایرانسل مشتریان خود، خدمت شارژ خودکار را به‌صورت آنلاین و از طریق نت‌بانک سامان ارایه می‌دهد.

بانک سامان «آنلاین» شارژ خودکار ایرانسل می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تمام اشخاص حقیقی یا حقوقی دارای سیم‌کارت‌ اعتباری یا اینترنت وایمکس ایرانسل، می‌توانند با ورود به نت‌بانک سامان، بخش خدمات شارژ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

    بر اساس این گزارش، مبلغ شارژ خودکار بر اساس قرارداد مشتری با شرکت ایرانسل و اعلام آن از سوی ایرانسل به بانک سامان تعیین می‌شود تا هرگاه شارژ مشتری به حداقل تعیین‌شده برسد، بدون نیاز به اقدامی از سوی مشتری، اعتبار وی شارژ ‌شود.

    این گزارش حاکی است، آن دسته از مشتریان بانک سامان که رمز ورود به نت‌بانک ندارند، برای بهره‌مندی از این خدمت و سایر خدمات نت‌بانک سامان می‌توانند با مراجعه به شعب اقدام به دریافت رمز ورودی کنند. سایر علاقمندان به استفاده از این خدمت می‌توانند با افتتاح حساب در یکی از شعب بانک سامان، نسبت به دریافت رمز نت‌بانک اقدام کنند.

    گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی