عصر بازار

همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس بانک

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شد

عصر اعتبار- همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین از پروژه «باشگاه مشتریان بانک ایران زمین» با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد رو نمایی شد.

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روز دوشنبه 24 اسفند ماه مصادف با پنجمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین از پروژه باشگاه مشتریان که توسط گروه نرم افزاری بانک اجرا و تست شده است، رونمایی شد.
    در این مراسم، سید محسن هاشمی، مدیرعامل ضمن تقدیر از متولیان و مجریان پروژه باشگاه مشتریان، گفت: شروع به کار این باشگاه سرآغاز فصلی نو در ارائه خدمات نوین به مشتریان است و امیدوارم به زودی با راه اندازی تمامی امکانات و معرفی کامل آن، مشتریان بتوانند بطور مطلوب از مزایا و هدایای آن بهره مند شوند.
    در این جلسه، تیم تخصصی نرم افزاری بانک با ارائه توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد باشگاه و مزایای آن نسبت به باشگاه‌های مشابه اعلام کردند: از جمله مزایای این باشگاه، عضویت تمامی مشتریان بانک ایران زمین در آن است و مشتریان می توانند با ارسال عدد 3 به سامانه پیامکی 30006905 (از طریق شماره موبایلی که در سیستم بانک ایران زمین ثبت شده) نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند و وارد محیط باشگاه شوند.
    شایان ذکر است در این باشگاه امکان دسترسی مشتریان شرکت کننده در طرح بزرگ آوای ایران زمین 2 برای مشاهده رتبه و امتیاز خود فراهم شده است.
    گفتنی است، در آینده نزدیک نحوه امتیاز بندی، عملکرد مشتریان و سبدهای جذاب هدایای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین معرفی می شود.
    مشتریان می‌توانند پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، جهت مشاهده صفحه شخصی خود به آدرس اینترنتی http://club.izbank.ir مراجعه نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی