عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یک میلیارد ریالی به نیازمندان

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تفاهم نامه همکاری بین صندوق و کمیته امداد برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان خبر داد و گفت:به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با بازپرداخت ۵ساله اعطا می شود.

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یک میلیارد ریالی به نیازمندان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم، اصغر نوراله زاده از تفاهم نامه همکاری بین صندوق کارآفرینی امید و سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید در هفت ماده و 8 تبصره به امضاء رسید که شامل همکاری صندوق کارآفرینی امید در اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد و اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند است.

    وی ادامه داد:بر اساس این تفاهم نامه 5 ساله بین کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید، اعطای تسهیلات به افراد معرفی شده از طرف کمیته امداد تا سقف یک میلیارد ریال و بازپرداخت تسهیلات پرداختی در سرفصل‌های خوداشتغالی و کارفرمایی حداکثر 5 ساله خواهد بود.

    نورالله زاده افزود: بر اساس تفاهم نامه شناسایی، ساماندهی، توانمندسازی و آموزش افراد تحت حمایت با اولویت طرح‌هایی است که قابلیت استقرار در مناطق شهری و روستایی و محیط‌های خانگی را داشته باشند و معرفی‌نامه کمیته امداد نیز به عنوان توجیه اقتصادی طرح و مجاز بودن نوع شغل و محل کسب و کار تلقی می‌شود.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان کرد:کمک و مشاوره به تولیدکنندگان جهت برندسازی و صادرات محصولات تولیدی به کشورهای هدف، برگزاری نمایشگاه‌های محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی با هدف ایجاد بازار برای فروش محصولات تولیدکنندگان و نظارت کامل بر اجرای طرح پس از پرداخت تسهیلات علاوه بر نظارت صندوق از تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی