عصر بازار

پیام نوروزی مدیرعامل بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- پیام نوروزی مدیر عامل بانک اقتصادنوین به شرح زیر می باشد.

پیام نوروزی مدیرعامل بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، پیام نوروزی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بدین شرح می باشد:

    همکاران عزیز
    فرا رسیدن نوروز فرخنده و آغاز سال 1395 را به یکایک شما همکاران ساعی و پرتلاش تبریک عرض می‌نمایم.
    خداوند بزرگ را شاکریم، به خاطر تمام توفیقاتی که در سال گذشته با همت و تلاش شما همکاران عزیز حاصل شد. دستاوردهایی که باعث شد بتوانیم انتظارات ذینفعان بانک شامل سهامداران، مشتریان، کارکنان و جامعه را بسیار بالاتر از عملکرد صنعت، در خور نام بانک اقتصادنوین، برآورده کنیم.
    خداوند بزگ را شاکریم، بانک اقتصادنوین در سال گذشته نیز توانست با تکیه بر اعتماد مشتریان و به پشتوانه همت و تلاش یکایک همکاران همچون گذشته بی حاشیه و خوشنام به مسیر ادامه دهد.
    و خداوند بزرک را شاکریم، که امروز سرمایه انسانی و سازمانی منحصر به فرد و متمایز بانک اقتصادنوین در صنعت بانکداری ما را برای ادامه مسیر در جهت تحقق چشم انداز بانک بسیار خوشبین و امیدوار می‌کند.
    اینک در آغاز پانزدهمین بهار بانک اقتصادنوین، با نگرشی نوین به اندوخته‌ها و آموخته‌های حاصل از تجربیات گذشته و با نگاهی امیدبخش به آینده ، پای در راه اهدافی متعالی گذاشته‌ایم. امیدوارم در سال 1395 بتوانیم با همدلی، همت و تلاش بیشتر، در کنار هم، برگ زرین دیگری از دفتر بانک نوینمان را ورق بزنیم.
    بهار جانتان با بهار جهان در پیوند باد
    حسن معتمدی
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی