عصر بازار

در آستانه آغاز سال نو و با استقبال کم نظیر هم میهنان گرامی؛

طرح (نقد برتر) بانک پاسارگاد به اتمام رسید

عصر اعتبار- با استقبال کم‌نظیر هم‌وطنان گرامی، بیش از ۷ هزار نقد، نظر و پیشنهاد، در طرح "نقد برتر" بانک‌پاسارگاد، به دبیرخانه رسید.

طرح (نقد برتر) بانک پاسارگاد به اتمام رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، به دنبال استقبال بسیار خوب هم‌میهنان گرامی از طرح‌های نقد برتر در سال‌های گذشته، این بار نیز بانک‌پاسارگاد، طی فراخوانی در آذر سال 1394 و به مناسبت پایان دهمین سال فعالیت، طرح نقد برتر را برای چهارمین سال متوالی، برگزار کرد که با استقبالی کم‌نظیر، بیش از 7 هزار نقد، پیشنهاد و نظر به دبیرخانه رسید. هیأت داوران ضمن بررسی دقیق تک‌تک نقدها و نظرها، در فروردین سال آینده، اسامی 10 نقد برتر و پیشنهاد سازنده را در اردیبهشت سال 1395 اعلام خواهد کرد. 

    بانک‌پاسارگاد ضمن سپاس از کلیه عزیزانی که در این طرح شرکت کرده‌اند، همواره خود را ملزم می‌داند با بررسی کارشناسانه نقاط قوت و ضعف خود، نسبت به بهبود و ارتقاء خود تلاش کند. در این مسیر همراهی کلیه مشتریان گرامی را در ارایه نظرها و پیشنهادهای خود ارج می‌نهد و صمیمانه از یکایک آن‌ها سپاسگزاری می‌کند. 
    گفتنی است طرح نقد برتر  در راستای اعتقاد مدیران این بانک به لزوم گسترش فرهنگ انتقاد و نقدپذیری است. از این‌رو از کلیه پیشنهادها، نقدها و نظرهای هم‌وطنان خود استقبال کرده و تک‌تک آن‌ها را به‌طور دقیق مطالعه و بررسی می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی