عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسب فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵

عصر اعتبار-پیام تبریک مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسب فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵ منتشر شد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسب فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، پیام تبریک مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مناسب فرارسیدن نوروز 1395 بدین شرح است:

    به نام دگرگون کننده دلها و دیده ها

    سال جاری که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری گردیده بود ، با همراهی ملت بزرگوار ایران و تلاشهای خستگی ناپذیر دولتمردان تدبیر و امید ، در حال به پایان رسیدن است.

    سالی که دستاوردهای مهمی در جهت رفع تحریمهای ناعادلانه و به کرسی نشستن برجام ، حاصل آن بود.

    در این راستا بانک مشترک ایران و ونزوئلا نیز بعنوان کوچکترین بانک کشور از حیث تعداد نیرو و واحدهای صفی ، موفق شد همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی ، اقدامات قابل ملاحظه ای را در راستای حمایت از فعالین اقتصادی و تجار محترم ، با فعالیتهای مستمر کارکنان جوان خود به فعلیت درآورد.

    تجهیز بانک به انواع ابزارهای پرداخت غیرحضوری بخشی دیگر از فعالیتهایی بود که در جهت ارایه خدمات مطلوبتر و مناسبتر به مشتریان محترم با هدف تقلیل محدودیتهای ناشی از کمبود واحدهای صفی صورت پذیرفت.

    امید آن دارد در سال جدید ، با پیدایش آثار اجرایی برجام سالی سرشار از موفقیت و رونق اقتصادی برای ملت عزیز ایران و همچنین رشد و شکوفایی روزافزون برای بانک مشترک ایران و ونزوئلا خصوصا در حوزه فعالیتهای بین المللی باشد.

    در پایان فرا رسیدن سال نو را به عموم ملت شجاع و بزرگ ایران ، سهامداران ، مشتریان و کارکنان بانک مشترک ایران و ونزوئلا تبریک عرض می نمایم.

    داود بنایی
    نوروز 1395

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی