عصر بازار

ساختمان جدید شعبه مرکزی و مدیریت شعب منطقه اصفهان،یزد و چهارمحال بختیاری افتتاح شد

عصر اعتبار- مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه مرکزی و مدیریت شعب منطقه اصفهان ، یزد و چهارمحال بختیاری در بیست و پنجمین روز اسفندماه سال ۹۴، با حضور مقامات کشوری و لشگری در سالن کوثر اصفهان برگزار شد .

ساختمان جدید شعبه مرکزی و مدیریت شعب منطقه اصفهان،یزد و چهارمحال بختیاری افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در ابتدای این مراسم ، دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ، در سخنانی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ، خاطرنشان ساخت: کارهای بزرگ همواره توسط انسانهای بزرگ و با همت و پشتکار والا حاصل می گردد، به امید روزی که بانک حکمت ایرانیان بر تارک سیستم پولی کشور چون خورشیدی بدرخشد و راهگشای اقتصادی سالم و روان برای آیندگان میهن عزیز و رزمندگان بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

    ایشان در ادامه با توجه به راه اندازی بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار در ایران با برند تجاری دیدی بود از سوی بانک حکمت ایرانیان، در اردیبهشت ماه سال آینده ، به معرفی ابعاد مختلف این شبکه پرداخت و تاکید کرد: سال 94 برای بانک حکمت ایرانیان  سالی برای حرکت به سمت ورود به بازارهای جهانی و ارتباط با  نهاد های قدرت بین المللی بود و تحریم ها نتوانست نگاه بین المللی ما را محدود کند و موفق شدیم علاوه بر پیوستن به شبکه سوئیفت ، مجوز راه اندازی شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان را نیز بدست بیاوریم.
    وی افزود : عضویت در انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه و اتحادیه بانک های آسیایی نیز تنها قسمتی از موفقیت های بانک حکمت در سال 94 بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی