عصر بازار

بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال

عصر اعتبار- صبح امروز، مدیر عامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک ضمن بازدید از بعضی بخش های بانک، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد بررسی و نظارت قرار داد.

بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر عبدالناصر همتی با حضور در اداره کل خزانه و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل و بازدید از بخش های مختلف خزانه بانک ملی ایران، آخرین وضعیت نقدینگی، اسکناس، ارز و ... را بررسی کرد و رهنمودهای لازم را جهت افزایش توان سرویس دهی به مشتریان ارائه کرد.

    در ادامه مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در اداره کل حسابداری، بودجه و آمار این بانک ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارکنان این اداره کل، وضعیت حساب های این بانک و بستن آن در پایان سال را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
    همچنین دکتر همتی با حضور در بخش نظارت یکپارچه و لحظه ای بر تراکنش های الکترونیک بانک ملی ایران (NOC) و دیدار و گفت و گو با مسئولان این بخش، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و ... قرار گرفت و نکات لازم جهت ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان بویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را مطرح کرد.
    در عین حال وی طی تماس با برخی شعب بانک ملی ایران در جریان نحوه سرویس دهی شعب به مشتریان قرار گرفت و تدابیر لازم جهت بهبود امور را ارائه نمود.
    در این بازدید چند ساعته که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک و با هدف نظارت و کنترل بر نحوه سرویس دهی بانک ملی ایران به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، مدیران ارشد ناظر بر ادارات کل مذکور به ارائه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی