عصر بازار

پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی حلول سال جدید را به مردم ایران تبریک و در باره دست آوردهای بانک در سال ۱۳۹۴ و برنامه های سال ۱۳۹۵ بانک کشاورزی سخن گفت.

پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد  و درود بر پیشگاه  امام زمان (عج)

    دوستان و همراهان گرانقدرم؛

    فرارسیدن سال یکهزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی را به شما تبریک می گویم و از درگاه حق ، تندرستی و سربلندی شما را خواستارم.

    بهار، موسم رویش دوباره است. بذر امید، که زمستان سرد و سخت را پشت سر نهاده است، خاک تیره را می شکافد و به تدبیری الهی، به سوی روشنایی ، رویشی شکوهمند را آغاز می کند.

    بهار، پیام آور امید است؛ تا آدمیان از یاد نبرند در پس هر سختی، گشایشی است که به همت و حمیت جلوه می کند.

    ما در برابر سرمای سوزنده تحریم، به مدد حرارت ایمان و روشنی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و با تدبیر و امیدی که از مدیریت و درایت رئیس جمهور محترم،جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برخاسته بود،  مقاومت کردیم . همدل و هم زبان ، تنگنای خشن تحمیل شده را تاب آوردیم و سرانجام، در بهار پساتحریم، سربلند و امیدوار ، رشد و بالندگی را از سر خواهیم گرفت.

    در آغاز سال جدید، که بلبلان خوش الحان پیروزی در فضای اقتصادی و سیاسی کشور نغمه سر داده اند ، به حول و قوه الهی، دست بر زانوان توانمند خویش خواهیم گذاشت و  برخواهیم خاست تا طرحی نو دراندازیم و کشور عزیزمان را در جایگاه بلندی که لیاقت ما و حق مسلم ماست ، منزل دهیم.

    از شما کارکنان فهیم و کوشای بانک کشاورزی برای قلب بزرگ و وجدان بیدارتان سپاسگزارم و خداوند را شاکرم که ما خانواده بزرگ بانک کشاورزی ، توانستیم در سالی که به پایان رساندیم ، با تلاش مسئولانه خود بر مشکلات فائق آییم و کارنامه درخشانی از خدمت رسانی و حرکت رو به جلو  را به پیشگاه پروردگار و ملت محترم ایران تقدیم کنیم .

    در سال 1394، بانک کشاورزی با اجرای موفق طرح عاملیت خرید تضمینی گندم ، توانمندی و شایستگی خود را نشان داد و عاملیت خرید کلیه محصولات استراتژیک کشاورزی را به عهده گرفت. همچنین عضویت در هیات مدیره بورس کالا و حمایت از راه اندازی بورس کالای کشاورزی از اقدامات مثبتی بود که رقم زده شد.

    اجرای موفق و بی سابقه شصت و ششمین اجلاس بین المللی کمیته اجرایی آپراکا توسط بانک کشاورزی با به کارگیری کلیه ظرفیت های درون سازمانی ، علاوه بر اینکه تلاشی سودمند برای توانمندسازی بانوان روستایی و فرصتی برای تشریک مساعی و اشتراک تجربیات در سطح بین المللی بود، رویدادی تاثیر گذار در راستای پسابرجام و نمایش قدرتمند و مثبتی از چهره واقعی ایران به مهمانان خارجی به شمار می رود.

    توجه ویژه بانک کشاورزی به کشاورزان نمونه که با هدف پرورش الگوهای سازنده و کاربردی برای جامعه کشاورزان کشور و ارتباط نزدیک و بی سابقه با نمایندگان کشاورزان و با تاکید بر تلفیق فناوری های نوین و تجربیات ارزشمند  صورت گرفت، یکی دیگر از اقدامات موثر بانک کشاورزی در سال گذشته بود که استمرار آن در دستور کار این بانک برای سال جدید قرار دارد.

    بانک کشاورزی همچنین برای استفاده از فرصت های پسابرجام ، با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و مجرب و نام نیک خود در عرصه بانکداری بین المللی، برنامه            ویژه ای را تدوین و آمادگی خود را برای انجام خدمات بانکی و مالی بین المللی اعلام کرده است.

    توسعه بانکداری الکترونیکی بر بستر Core banking  که از جمله امکانات منحصر             به فرد بانک کشاورزی است، در سال 1394 پیشرفت مطلوبی داشت و نتایج آن در قالب سامانه های نوین الکترونیکی در سال جدید رونمایی خواهد شد.

    انتخاب بانک کشاورزی در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی، به عنوان دستگاه برتر در پاسخگویی به مراجعان اداری و اصلاح الگوی خدمت ، نشان داد که این بانک در انجام تعهدات و  تحقق شعار خود به عنوان بانک پاسخگو ، موفق بوده است.

    حمایت مالی و کارشناسی بانک کشاورزی از اجرای طرح های بزرگ پرورش ماهی در قفس و گلخانه ها و مشارکت در «طرح مجتمع های آب رسانی روستایی»که با قدردانی جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جناب آقای دکتر حمید چیت چیان وزیر نیرو همراه  بود ، سند دیگری بر این مدعاست که بانک کشاورزی دغدغه بحران منابع آبی کشور را درک کرده و برای مدیریت آن همکاری لازم را مبذول می دارد.

    در  واپسین روزهای سال 1394، با تلاش و همدلی کارکنان و حمایت های ویژه دولت تدبیر و امید، افزایش سرمایه بانک کشاورزی به ثبت رسید که این امر ،خوداتکایی مالی بانک و توانایی بانک در حمایت مالی از بخش تولید ، تحقق امنیت غذایی و  توسعه کشاورزی اقتصادی را افزایش خواهد داد.

    همچنین از آنجا که توجه به نیروی انسانی به عنوان بازوان توانمند اجرای سیاست ها و اهداف سازمان، در بانک کشاورزی نهادینه شده است، تلاش شد تا سال گذشته ، سالی همراه با  توجهات ویژه به رفاه و معیشت کارکنان تلاشگر بانک باشد.

    اکنون در ابتدای سال جدید در حالی که از یک سو ، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در مبارزه با تحریم ها به ثمر نشسته است و از سوی دیگر ، به تعبیر مقام معظم رهبری ملت ایران با لبیک به فراخوان نظام اسلامی در انتخابات سراسری،با عزم راسخ و شور و نشاط به یاد ماندنی سرنوشت کشور را در مقطع کنونی رقم زدند و باردیگر مردم سالاری دینی را در چهره درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دادند، با یکدیگر هم قسم می شویم که تا رسیدن به قله رفیع شکوفایی، از پای ننشینیم و هرکدام در هر جایگاهی که قرار داریم از بذل کوشش برای به بار نشستن بذر برجام و حمایت از دولت فخیمه تدبیر و امید فرو گذار نباشیم.

    سال 1395 برای بانک کشاورزی ، به یاری پروردگار ، در سایه هدایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای  و عنایت دولت محترم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و حمایت مجلس محترم شواری اسلامی  که پشتوانه ی عظیم رای ملت را در اختیاردارد، سالی پرتلاش و پربار خواهد بود تا با خدمت به کشاورزان زحمتکش و تزریق نقدینگی به چرخ های بزرگ اقتصاد ی، رونقی مثال زدنی و بی سابقه را رقم بزنیم ؛ به همین مناسبت شایسته است سال 1395 ، سال «تلاش» در بانک کشاورزی نامگذاری شود که برگرفته از عبارت «تدبیر، لازمه اعتلا و شکوفایی» است و من یقین دارم با چنین اعتقاد و عزمی و با تلفیق پایدار  علم ، فناوری و تجربه ، در فضای مثبت و فرصت ساز پساتحریم، شاهد اعتلای بانکداری  و شکوفایی کشاورزی پایدار، اقتصادی ، نوین و دوستدار محیط زیست در کشور عزیزمان خواهیم بود.

    مجددا سال نو را به همه  شما عزیزان تبریک می گویم .

    در پناه پروردگار بزرگ، تندرست و سربلند باشید .

    مرتضی شهید زاده

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو