عصر بازار

توصیه های رئیس اتاق تهران به بخش خصوصی در آستانه سال جدید:

بهار امید در دل زمستان سرد

عصر اعتبار- سال ۱۳۹۴ با موفقیت باشکوه توافق هسته ای و اجرای برجام و البته با دلنگرانی از تداوم رکود عمیق به پایان رسید.

بهار امید در دل زمستان سرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از خبرآنلاین، مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران در پیام نوروزی خود به بخش خصوصی به برخی نکات مهم سال آینده اشاره کرده است. او نوشته است:  بخش خصوصی ایران سال گذشته را با تمام مصائب آن با سربلندی به پایان رساند چراکه از پس تنگناهای مالی و نگرانی بسیار هنوز هم چرخ های اقتصاد ایران به همت همین بخش به گردش در می آید. امروز بخش خصوصی همچنان استوار و پرامید در انتظار آغازی دوباره است. امید فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در سال جدید به تحقق یک هدف عظیم دوخته شده است. در صورتی که حاکمیت کشور به وفاق کامل برای احیای دوباره اقتصاد ملی برسند ( که امیدواریم چنین شود) به طور حتم، سال 95 می تواند به نقطه عزیمت اقتصاد ایران از رکود به رونق تبدیل شود.
    در نوروز و همزمان با بهار طبیعت خواسته همگی ما از خداوند در لحظه سال تحویل باید دعا برای بازگشت رونق به اقتصاد به جهت بازسازی جامعه ایران، کاهش فاصله درآمدی، ایجاد اشتغال برای فرزندان این سرزمین و در یک کلام طلوع دوباره امید در دل های مردم باشد.
    دولتمردان و تصمیم گیران کشور در سال 94 نشان دادند که با پیروی از منطق، اعتدال و خردجمعی توانستند پرونده سنگین توافق هسته ای را به سرانجام برسانند و از همین روی به کارگیری دوباره همین فاکتورها می تواند قفل رکود را نیز بشکند. البته که شرط آن اتحاد ملی و وفاق همگانی است.
    اکنون زمان پایان داد به تلخی ها و اختلافات است.
    نورز بر تمامی زحمت کشان اقتصادی، فعالان بخش خصوصی و تصمیم گیران کشور مبارک باشد.

    مسعود خوانساری/ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی