عصر بازار

علاقمندی صربستان و ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری

عصر اعتبار- رئیس اتاق بازرگانی صربستان در نشستی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد بر علاقمندی دو کشور برای پیشبرد و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری در زمینه های مختلف تاکید کردند.

علاقمندی صربستان و ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، «مارکو چادژ» و «مجید فهیم پور» روز شنبه در این دیدار امکانات توسعه همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری به ویژه در بخش های انرژی، ساختمان، بانکداری، انتقال دانش و فناوری را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
    رئیس اتاق بازرگانی صربستان همچنین در این دیدار حمایت این اتاق را از همکاری تجار و صاحبان صنایع دو کشور به منظور برقراری ارتباط و عقد قراردادهای تجاری اعلام داشت.
    فهیم پور نیز در این نشست به روابط خوب و فضای مناسب برای توسعه همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت : سفارت ایران در بلگراد از تاجران، بازرگانان و شرکت های صرب علاقمند برای فعالیت های اقتصادی در بازار حدود 80 میلیون نفری ایران حمایت می کند.
    «فضل الله ریاحی» رئیس هیات مدیره 'شرکت سرمایه گذاری آتی نگر سپهر ایرانیان' که در این نشست حضور داشت نیز برای همکاری با شرکت های صربستان در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و بانکداری ابراز علاقمندی کرد.
    در این ملاقات همچنین بر اهمیت گسترش همکاری های اتاق های بازرگانی صربستان و ایران در مرتبط کردن تجار و صاحبان صنایع دو کشور و بالابردن سطح ارتباطات کاری آنها تاکید شد.
    سفیر کشورمان در بلگراد و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتی نگر سپهر ایرانیان همچنین در روز شنبه با «راسیم لیاییچ» معاون نخست وزیر و وزیر گردشگری، تجارت و ارتباطات صربستان دیدار و در خصوص همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و گردشگری گفت و گو و تبادل نظر کردند.
    ریاحی در ملاقات های جداگانه ای با «آلکساندر پیکر» مدیرعامل بانک کومرسیال صربستان در حوزه های همکاری های بانکداری و ایجاد شعب این بانک در تهران و منطقه آزاد ایران و همچنین با «دوشان ملاکیچ» رئیس دفتر وزارت معدن و انرژی صربستان در باره همکاری های انرژی، نفت و گاز و معدن گفت و گو و تبادل نظر کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو