عصر بازار

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد:

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است

عصر اعتبار- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، قاسم صادقی اظهار داشت: همه مسئولین باید در همه زمینه‌ها با یک اقدام عملی، منویات مقام معظم رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی، سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم از گردنه‌های پرپیچ و خم اقتصادی گذر کنیم.

    وی با بیان اینکه نگاه به خارج از کشور و امید بستن به غرب جز وابستگی ثمره‌ای را عاید ملت ایران نخواهد کرد، افزود: باید تلاش شود به جای واردات محصولات از غرب، تکنولوژی را وارد و با بومی‌سازی علوم و تکنولوژی، خود را به یک پایگاه اقتصادی تبدیل کنیم.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد، ایران را جزء کشورهای ثروتمند در حوزه منابع و ذخائر معدنی در دنیا دانست و گفت: خام‌فروشی یکی از بزرگترین معضلات اقتصادی در کشور است و با اهمیت دادن به نیروی انسانی و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان بر این معضل غلبه کرد.

    صادقی قرار نگرفتن علم در کنار صنعت را از دیگر موانع رشد اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد: می‌توان با تخصیص اعتبارات دولتی در دانشگاه‌ها و در صنایع وابسته به دولت و همگرایی این دو مرکز بر مشکلات کشور در حوزه اقتصادی فائق آمد و چاره‌ساز اقتصاد مقاومتی شد.

    وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تدوین آن در قالب یک سند چشم‌انداز در راستای اهتمام و عمل به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: از همین ابتدای سال مسئولان و فعالان بخش اقتصادی باید با تشکیل اتاق فکر در جهت چاره‌سازی این مقوله مهم تلاش کنند.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: با اجرای برجام، همه باید با هوشیاری کامل در جهت اهداف نظام اسلامی حرکت کنند و از فرصت‌های به دست آمده بهره لازم را ببرند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی