عصر بازار

تاجگردون:

بهبود معیشت مردم با اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود

عصر اعتبار- نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه شدن اقتصاد کشور از تهدیدها و مطامع کشورهای دیگر و کاهش وابستگی به بیگانگان و بهبود معیشت مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

بهبود معیشت مردم با اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران در گچساران افزود: نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری مانند هر سال با درایت کامل صورت گرفته است.

    او بیان کرد: نامگذاری سال جاری استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور برای توسعه اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم را ضروری کرده است.

    نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و رقابتی کردن تولید یکی از راه‌های رشد اقتصاد کشور است.

    تاجگردون عنوان کرد: جذب سرمایه‌های کوچک گامی به سوی کارآفرینی و افزایش تولید ملی است.

    وی ادامه داد: با بیمه شدن اقتصاد کشور از تهدیدها و مطامع کشورهای دیگر و کاهش وابستگی به بیگانگان و بهبود معیشت مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

    نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمان فعلی که تحریم‌ها تقریبا برداشته شده حال فرصتی مناسبی برای تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    تاجگردون بیان کرد: مجلس و دولت برنامه‌های خوبی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دارند.

    او اضافه کرد: اقتصاد پویا زیربنای زندگی سالم و جامعه توسعه یافته است که بهبود شاخص‌های آن نیازمند مشارکت همگانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی