عصر بازار

در جریان دیدار با کاردار ایران در لندن عنوان شد،

وزیر تجارت انگلیس در راس یک هیات بزرگ اقتصادی به ایران می آید

عصر اعتبار- 'ساجد جاوید'وزیر تجارت انگلیس در جریان دیدار با محمد حسن حبیب الله زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن، با اشاره به حمایت دولت دیوید کامرون از شرکت های انگلیسی برای حضور در بازار ایران، گفت در رأس یک هیأت بزرگ تجاری و اقتصادی در اردیبهشت ماه به تهران سفر می کند.

وزیر تجارت انگلیس در راس یک هیات بزرگ اقتصادی به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، در جریان دیدار محمدحسن حبیب الله زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن با ساجد جاوید وزیر تجارت و نوآوری انگلیس درخصوص مناسبات اقتصادی ایران و انگلیس گفت وگو و تبادل نظر شد.
    در این دیدار ساجد جاوید وزیر تجارت و نوآوری انگلیس اعلام کرد که دولت این کشور به منظور توسعه روابط اقتصادی، شرکت های انگلیسی را جهت حضور در بازار ایران مورد حمایت و تشویق قرار خواهد داد.
    وزیر تجارت انگلیس ضمن تاکید بر اهمیت ایران به عنوان یکی از بازارهای نوظهور جهان بر علاقه مندی شرکت های انگلیسی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری در ایران اشاره و اظهار داشت که وی در راس یک هیئت تجاری و اقتصادی اردیبهشت ماه سال جاری به تهران سفر خواهد کرد.
    ساجد جاوید حضور هیات بلند پایه اقتصای و تجاری انگلیس در تهران را حاکی از عزم دولت این کشور برای مشارکت فعال با شرکت های ایرانی بر اساس منافع متقابل دانست.
    وزیر تجارت و نوآوری انگلیس همچنین حمایت کشورش از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی را ابراز داشت.
    در این ملاقات محمدحسن حبیب الله زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن نیز ضمن بر شمردن فرصت های متعدد تجاری و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف نفت و گاز ،حمل و نقل، صنعت و معدن، هوانوردی، خودروسازی، طرح های آب وبرق، آمادگی تهران برای امضای موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری با انگلستان را اعلام داشت که مورد استقبال طرف انگلیسی قرار گرفت.
    حبیب الله زاده با یادآوری تعهدات دولت انگلیس در قبال اجرای برجام، رفع موانع بانکی را موجب تشویق طرف های تجاری دو کشور برای مشارکت در فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری عنوان کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو