عصر بازار

پنت هاوس ۲۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومانی در قلب پایتخت + قیمت

عصر اعتبار- قیمت هر متر از یک پنت هاوس در زعفرانیه تهران با امکانات فوق مدرن به ۳۵ میلیون تومان هم می رسد.

پنت هاوس ۲۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومانی در قلب پایتخت + قیمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، درحالیکه خیلی ها قدرت اجاره یک واحد مسکونی در شهر تهران را ندارند، هستنند افرادی که در زیرپوست این شهر آپارتمان‌های لوکس و میلیاردی را معامله می کنند؛ البته این موضوع تازگی ندارد و بازار خرید و فروش واحد های مسکونی اشرافی چند سالی است که بی توجه به رکود بازار داغ شده است.

    این بناهای لوکس مشتریان خاص خود را دارند و بازارخرید و فروششان هم ربطی به مولفه های اقتصادی ندارد این بخشی از صحبت های یک مشاوراملاک است که فعالیت عمده اش در فروش همین واحد های اشرافی خلاصه شده است؛ این مشاور املاک اینطور صحبت هایش را تکمیل می کند که قیمت این واحدها بر اساس متراژ، مکان و سایر امکانات متفاوت بوده و معمولا متراژشان از 300 متر شروع و به بالای هزار متر هم می رسد.

    این مشاور املاک  سالن‌های بی‌ستون، استخرهای معلق داخل واحدها، آشپزخانه‌های تمام اتوماتیک، شیرآلات طلا، حسگرهای امنیتی، زمین تنیس،برکه و آبشار، باغ پرندگان، پارک کودک،ویو 360 درجه، سالن‌های مخصوص برپایی همایش‌ها و جشن‌ها و کارواش تنها بخشی از امکانات موجود در این مجلل های میلیاردی می داند.

    *** قیمت و امکانات برخی واحدهای لوکس در تهران
    براساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در محدوده زعفرانیه یک واحد تریبلکس به متراژ 850 متر به همراه 350متر تراس با امکاناتی نظیر شیرآلات ازجنس طلا، کاشی های نقره کوب ایتالیا، آشپزخانه فول فرنیش، استخر، 5 اتاق خواب، دو سوئیت مجزا، سالن اجتماعات با ظرفیت 300 نفر با قیمت هر متر 25 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است که قیمت آن حدود 21 میلیارد و 625 میلیون تومان می شود.

    یکی دیگر از این واحدهای مجلل که در زعفرانیه قرار دارد 430 متر است و در طبقه دهم قرار است و امکاناتی همچون سرویس آشپزخانه فول فرنیش با یکی از برندهای معروف آلمان، استخر و جکوزی، سالن اجتماعات، سالن جیم و ... است همپنین نمای آن به صورت شمالی – جنوبی (یعنی 180 درجه ) است و هر متر از این واحد مجلل 30 میلیون تومان قیمت گذاری شده که به طور کلی با قیمت 12 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می رسد.

    اما واحد لوکس دیگری هم در زعفرانیه با  400 متر زیربنا و در طبقه دوازدهم که دارای امکاناتی نظیر ویو کامل 360 درجه ، کاشی اسپانیا، لابی مجلل و مجهز به سیستم هوشمند است  که از هر جای دنیا می توان خانه را کنترل کرد وهر متر از این واحد 35 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و14 میلیارد تومان به فروش می رسد.

    البته مشاوران املاک در هنگام قیمت دادن به یک موضوع مهم اشاره می کنند اینکه برای هر متر از این واحدهای مسکونی می توان بین یک تا دو میلیون تومان تخفیف گرفت و این خود نشان از بازار دلالی چند میلیونی این واحد های لوکس و بی مبنا بودن قیمت گذاری آنها است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو