عصر بازار

رییس اتاق بازرگانی تاکید کرد:

اولویت همکاری با پاکستان، فعالیت های پایدار اقتصادی با محوریت بخش خصوصی است

عصر اعتبار- محسن جلال پور در همایش سرمایه گذاری ایران و پاکستان افزود:یکی از محورهای همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی است که بنا داریم با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ایران, نیروگاه های مشترک را در مناطق مرزی دو کشور احداث کنیم.

اولویت همکاری با پاکستان، فعالیت های پایدار اقتصادی با محوریت بخش خصوصی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، وی افزود: پاکستان دارای توانمندی های فراوان در حوزه تولیدات باغی و کشاورزی و مواد اولیه لبنیات است اما در این حوزه فاقد صنعت فرآوری و صنایع تبدیلی است.
    جلال پور گفت:می خواهیم کار پراکنده بازرگانی در مرزهای دو کشور را به کار مشترک صنعتی تبدیل کنیم تا با انرژی، دانش و صنعت ایران، مواد اولیه پاکستان را فرآوری و تولید مشترک کنیم تا ضمن رفع نیاز دو کشور, مازاد آن را به بازار منطقه صادر کنیم.
    رییس اتاق ایران افزود: باید با رفع موانع و مشکلات پیش رو از جمله مشکلات تعرفه ای، زمینه افزایش حجم مبادلات دو کشور را فراهم کنیم.اقای مفتاح اسماعیل رییس سازمان سرمایه گذاری پاکستان هم در این نشست با استقبال از حضور سرمایه گذاران ایرانی در این کشور، از معافیت های مالیاتی و ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران خارجی به ویژه ایرانی خبر داد و بر رفع مشکلات تعرفه ای در مبادلات کالایی دو کشور تاکید کرد.
    در این نشست فعالان اقتصادی ایرانی ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری ها با پاکستان، رفع موانع موجود را خواستار شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی