عصر بازار

تداوم فعالیت ستاد نوروزی بانک دی تا پایان تعطیلات

عصر اعتبار- فعالیت ستاد نوروزی بانک دی که از ۲۰ اسفند ۹۴ آغاز شده بود تا سیزدهم فروردین و پایان تعطیلات ادامه خواهد یافت.

تداوم فعالیت ستاد نوروزی بانک دی تا پایان تعطیلات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابراهیم صفرلکی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود اینکه تعطیلات رسمی به پایان رسیده و شعب بانک دی مانند دیگر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی از روز شنبه قعالیت خود را آغاز می‌کنند اما ستاد نوروزی بانک دی تا نیمه فروردین فعال خواهد بود.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی با تقدیر از همه کارکنانی که در هفته نخست سال جدید به عنوان شیفت به مشتریان خدمت کردند، افزود: همکاران زیاد از بخش‌های مختلف بانک در این روزها که اغلب مردم در مسافرت به سر می‌بردند سر کار خود حاضر بوده و ارائه کننده خدمات حضوری و غیر حضوری به مشتریان بانک بودند.

    وی با تاکید بر اینکه ستاد مرکزی بانک و همه شعب در هفته دوم نوروز پاسخگوی مشتریان و مراجعه‌کنندگان هستند، خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی (28930) به صورت شبانه روزی موضوعات مطرح شده را پیگیری می‌کند، همچنین سامانه هوشمند خدمات مالی (www.766.ir) فرصتی مغتنم برای عزیزانی است که مشتری بانکداری الکترونیک بانک دی  و شبکه بانکی هستند.

    صفرلکی همچنین از کارکنانی که به صورت غیر حضوری و از محل منزل یا در حین مسافرت به امور محوله رسیدگی می‌کردند نیز تقدیر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی