عصر بازار

لاریجانی:

در راه برداشته شدن تحریمها شیطنت می شود

عصر اعتبار- آمل ـ رئیس مجلس گفت: شیطنت‌هایی درراه برداشته شدن تحریم‌ها وجود دارد، اما روند مذاکرات قانونی طی شده است.

در راه برداشته شدن تحریمها شیطنت می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی لاریجانی شنبه‌شب در سخنرانی در امامزاده ابراهیم آمل و در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت شروع سال نو و شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: برای رفع مشکلات کشور و آبادانی آن باید اقتصاد و تولید رشد داشته باشد و برای تحقق آن نیازمند تلاش همگانی هستیم.

    وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای ضرورت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: موتور تولید کشور با اقتصاد مقاومتی به راه می‌افتد و تاکنون تلاش‌هایی در این زمینه شده اما باید اجرایی و عملیاتی شود.

    لاریجانی بابیان اینکه مشکلات فعلی کشور جز با راه افتادن موتور تولید کشور حل نمی‌شود گفت: برای داشتن اقتصاد سالم باید بر روی تولید داخلی تکیه کنیم و باید اقتصاد را در اولویت قرار دهیم.

    رئیس مجلس شورای اسلامی، توجه به تولید داخل را لازمه کمک به انقلاب اسلامی و لازمه خیزش دانست و با اشاره به اینکه شرایط کشور در حال تغییر است گفت: باید از دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای مراقبت شود و خوشبختانه مناقشه حدود 12 ساله درزمینهٔ هسته‌ای به نتیجه رسیده و دستاوردهایی داشته است.

    لاریجانی، با عنوان اینکه شیطنت‌هایی درراه برداشته شدن تحریم‌ها وجود دارد ولی اصل ماجرای هسته‌ای با روند قانونی حل‌شده است گفت: در حال حاضر فضای کسب‌وکار در کشور بهتر شده و باید از این فضا برای توسعه کشور بهره گرفت.

    رئیس قوه مقننه، راه رسیدن به پیشرفت کشور را تلاش و توجه به مسائل اقتصادی برشمرد و گفت: برای رفع مشکلات کنونی کشور باید علاوه بر توجه به مسائل اقتصادی به کشاورزی نیز رونق‌بخشیم و تولید را حرکت دهیم.

    رئیس قوه قضاییه با اشاره به برگزاری مطلوب و پرشور دو انتخابات در کشور ادامه داد: امیدواریم با تأکید مقام معظم رهبری و برگزاری دو انتخابات، شرایط برای حل مشکلات اقتصاد فراهم شوند و برای توسعه کشور تلاش مضاعفی داشته باشیم.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ایران اسلامی آینده بسیار خوبی در پیش دارد یادآور شد: با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت مسئولان کشور مسیر مطلوبی برای کشور ترسیم‌شده است و مردم از دوران سختی عبور کردند و شرایط در حال بهتر شدن است.

    رئیس مجلس شورای اسلامی بیکاری را مشکل عام کشور دانست و گفت: درگذشته مسائلی مانند تحریم و رکود سبب بروز مشکلاتی در کشور شده بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی