عصر بازار

پیام تبریک نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت آغاز سال نو

عصر اعتبار- دکتر بیژن صادق طی پیامی فرا رسیدن سال نو ۱۳۹۵ شمسی را به کارکنان، نمایندگان، سهامداران و مشتریان بیمه دانا و اصحاب رسانه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا در متن پیام چنین آمده است:

پیام تبریک نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت آغاز سال نو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در متن پیام چنین آمده است:


    به نام خداوند دانا و توانا

    یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

    گردش زمین، رفت و آمد شب و روز، گذر یک به یک فصل ها و تغییر در طبیعت از مظاهر و توانایی خالق یکتاست. خالقی که هر لحظه صنعش، مدیریت و برنامه ریزی و پویایی را می بینیم.

    حضرت باریتعالی بار دیگر در تقدیر ما فرصت دیدار بهار را فراهم کرد تا درسی دیگر از کمال بی مثال خود را برای بندگانش نمایان کند و آیات خود را در جای جای طبیعت واقع ساخت تا نشان بی نشان او باشد.

              در آستانه فرا رسیدن بهار، فصل نو شدن و نواندیشیدن، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1395، قدردان "کارکنان زحمتکش، نمایندگان وفادار، سهامداران صبور و مشتریان خوش ذوق" طی سال 1394 هستم و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همفکری در سال جدید برگ زرینی در عملکرد شرکت رقم بزنیم. از اصحاب رسانه که وظیفه خطیر اطلاع رسانی را در سال گذشته به نحو احسن بجا آوردند و خالصانه توانمندی ها، نقاط قوت و ضعف شرکت را منعکس کردند و در معرفی خدمات ارزنده بیمه دانا به هموطنان عزیزمان فروگذار نکردند و پا به پای همکاران بیمه دانا فعالیت کردند تشکر می کنم.

             سال 1394 با تمام تلخی و شیرینی، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کردیم، هر چند با وجود برخی مشکلات و نقص ها در حمایت های ستادی و شعب، نمایندگان با همراهی و اثبات وفاداری تحسین برانگیز بار دیگر پشتیبان شرکت بودند و با توسعه فروش بیمه های خرد در بازار گام های تآثیرگذاری را در توسعه فرهنگ بیمه و معرفی شرکت برداشتند. سال گذشته بیمه دانا با توجه به سیاست های خود در راستای شفاف سازی صورت های مالی، عملکرد مناسب و معقولی به جا گذاشت. در سالی که با شعار "تکریم، تجمیع، تسریع" پشت سر گذاشتیم همواره تلاش همکارانمان بر این بود ضمن احترام به  قانون، اخلاق حرفه ای و مشتری مداری با درایت پرتفوی شرکت را در بازار رقابتی صنعت بیمه به سمت پرتفوهای اقتصادی سوق دهند که انتظار داریم در سال نو این مهم بطور صددرصدی به همین منوال دنبال شود.

              سال 1395 اولین سال پسابرجامی است؛ با توجه به به فرجام تحریم های بی رحمانه بر علیه ملت ایران، در صدد هستیم در سال نو ضمن حفظ و توسعه بازار داخل نیم نگاهی به بازارهای بین المللی داشته باشیم. بی تردید نفوذ در بازار بین الملل با توجه به وجود مدیران، کارشناسان و نمایندگان خبره ای که در حال حاضر در شرکت مشتاقانه فعالیت می کنند و با دل و جان از آن حمایت می کنند دور از دسترس نخواهد بود.

              با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و تأکید ایشان بر مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی که آن را راه علاج بسیاری از مشکلات کشور از جمله رکود، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دانستند و بر برآورده کردن مطالبات و خواسته های مردم صحه گذاشتند با کار و تلاش اقتصاد مقاومتی را جامه ی عمل بپوشانیم. لذا با توجه به فرمایشات معظم له و اعلام شعار امسال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، امسال نیز مشابه سال های گذشته با در نظر گرفتن زمینه فعالیت بیمه دانا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صنعت بیمه کشور  شعار امسال بیمه دانا "کار و تلاش بی وقفه، جذب پرتفوی اقتصادی" انتخاب می گردد. امیدوارم در سال 1395 بیمه شدگان، بیمه گزاران، سهامداران و پرسنل شرکت در کنار هم بتوانیم در تحقق این شعار همت گمارده و نتایج و عواید آن به ذی نفعان شرکت برسد.

    در سال 95، در صدد هستیم با حفظ پرتفوی و تلاش برای جذب پرتفوی و بازارهای جدید از طریق تعامل بیشتر با شبکه فروش، کارگزاران و بیمه گزاران بالقوه با ارائه نرخ شرایط رقابتی و مناسب جایگاه شرکت را تثبیت کنیم. بر همین اساس هدف اصلی شرکت بر اساس شعار"کار و تلاش بی وقفه، جذب پرتفوی اقتصادی"در سال نو"افزایش رضایت مشتری و توسعه بازار داخلی و خارجی" تعیین می گردد.

    در ابتدای سال نو از همه ذی نفعان شرکت دعوت می کنم با حمایت و مشارکت همه جانبه و رعایت اخلاق حرفه ای و مشتری مداری ما را در رسیدن به اهداف ذیل یاری نمایند:1. ارتقاء روابط با شرکت های مهم اتکایی بین المللی2. توسعه، بازاریابی و فروش بیمه های انرژی با توجه به لغو تحریم ها3. انطباق تعداد بیمه نامه ها و حق بیمه های مذکور در رشته های مختلف با میانگین صنعت بیمه 4. افزایش تولید حق بیمه با رویکرد پرتفوهای اقتصادی و سودده 5. تأکید مجدد بر شفاف سازی صورت های مالی 6. پیگیری وصول مطالبات جاری و معوق 7. تمرکز و تأکید بر بیمه های خرد با هدف حمایت از شبکه فروش از طریق انجام تبلیغات بهینه و اثرگذار 8. کنترل و بهبود ضریب خسارت 9. استقلال بیمه های زندگی با استقرار در ساختمان جدید 10. اجرای تقویم آموزشی نمایندگان و کارکنان شرکت در راستای افزایش اطلاعات علمی و مدیریت دانش 11. بکارگیری مدیر فروش ویژه بیمه های عمر در راستای افزایش سهم آن از کل پرتفوی 12. اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بصورت کامل.

    از یگانه معمار جهان هستی، ضمن آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، موفقیت و سربلندی دولت و دولتمردان را در دستیابی به اهداف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور خواستارم و برای همه ی ذی نفعان بیمه دانا آرزوی سالی سرشار از سعادت، سلامتی و توفیق در خدمتگزاری به مردم شریف کشورم از خداوند متعال مسئلت دارم.

    بیژن صادق

    نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو