عصر بازار

تلاش داریم چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

عصر اعتبار- به نظر نمی رسد سال ۹۵ سخت تر از سالهای تحریم ها برای بانکها باشد ما چالش های زیادی در سالهای تحریم داشتیم اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که برداشتن یک شبه تحریم ها هم امکان پذیر نیست .

تلاش داریم چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی رستگار در مورد وضعیت فعلی بانکهای ایرانی و چالش‌های پیش روی آنها در سال 95 اظهار داشت: به نظر نمی‌رسد سال 95 سخت تر از سالهای تحریم‌ها برای بانکها باشد ما چالش‌های زیادی در سالهای تحریم داشتیم اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که برداشتن یک شبه تحریم‌ها هم امکان پذیر نیست .

    وی افزود: برای آنکه بتوانیم به موقعیت قبل برگردیم نیازمند زمان هستیم اما تلاش داریم تا این چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم .

    مدیرعامل بانک ملت خاطر نشان کرد: به نظر می رسد که در سال 95، با خروج کامل نظام بانکی از شرایط تحریمی و شروع فعالیت‌های بین المللی و آزاد شدن منابع مالی و گردش سرمایه‌های جدید، بتوان عملا منابع بیشتری را در کشور ایجاد کرد تا بازار سهام، املاک و کسب وکار رونق پیدا کند.

    مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه بازگشت تسهیلات بانک‌ها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد، افزود: در بازپرداخت مطالبات معوق نیز گشایش‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود زیرا امروز اراده مسوولان نظام بانکی و قضایی کشور، بر دریافت مطالبات از کسانی که اراده‌ای برای پرداخت ندارند، قرار گرفته و این تصمیم مسوولان بسیار جدی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی