عصر بازار

رییس سازمان بهزیستی:

مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد

عصر اعتبار- رییس سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با ایرنا از افرایش بیش از ۲۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش این سازمان خبر داد.

مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بند پی در حاشیه مراسم ترحیم مادر رییس جمهوری که امروز - دوشنبه - در مسجد نور تهران برگزار شده است، به خبرنگار ایرنا گفت: مستمری افراد تحت پوشش این سازمان هم اکنون حدود 53 درصد است که در سال جدید بیش از 20 درصد افزایش می یابد.
    وی گفت: علاوه بر این اقدام خبرهای خوشی هم در مورد رایگان شدن وسایل کمک توانبخشی برای معلولان نیازمند و پوشش فراگیر خدمات برای بیماران اوتیسم داریم که بعد از تصویب بودجه سال 95 اعلام می شود.
    مرحومه ساره خاتون پیوندی مادر همسر رئیس جمهور از اسفند ماه سال گذشته به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری و پس از انتقال به تهران صبح روز سوم فروردین ماه امسال در سن 70 سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری دار فانی را وداع گفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی